تصویر ثابت

Code Center خرید سرویس طلا رز

خرید سرویس طلا رز

سرویس طلا ۱۸ عیار مدل رز یکی از سبک ترین و در عین حال زیباترین سرویس های طلای ریمو گالری می باشد که به دلیل داشتن ظاهری شکیل و ظریف مورد پسند همگان است. این سرویس دارای گ

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 263 بازدید دیروز : 73 ورودی امروز گوگل : 4 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 68 آي پي ديروز : 44 بازدید هفته : 825 بازدید ماه : 1,854 بازدید سال : 11,042 بازدید کلی : 1,376,062 اطلاعات شما
    آی پی : 18.119.162.204 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    خرید سرویس طلا رز


    سرویس طلا ۱۸ عیار مدل رز یکی از سبک ترین و در عین حال زیباترین سرویس های طلای ریمو گالری می باشد که به دلیل داشتن ظاهری شکیل و ظریف مورد پسند همگان است.

    این سرویس دارای گردنبند، دستبند و گوشواره می باشد. در مرکز دستبند چهار گل در کنار هم قرار دارد که می تواند ظرافتی بی نظیر را به دستان شما هدیه دهد.

    گوشواره ی این سرویس تراش از دو شکوفه ساخته شده و به صورت آویزی کوتاه می باشد.

    سنگین ترین جز این سرویس گردنبند آن می باشد که شامل چهارده شکوفه می باشد. سیزده شکوفه این گردنبند در کنار هم قرار دارد و یکی از آن ها به صورت آویز (همانند پلاک) می باشد.

    بند سرویس طلا مدل رز پرسی می باشد و به نسبت سبک تر است به همین دلیل در مقایسه با سرویس هایی با بند ریخته گری ارزان تر می باشد.

    سرویس طلای ۱۸ عیار مدل رز  به رنگ سفید می باشد و به خواست مشتری قابلیت تغییر رنگ به رزگلد، طلایی و شامپاینی نیز مهیا می باشد.

    تکنولوژی ساخت

    سرویس های طلای تراش رز تماما از طلا بوده و به واسطه ی تراش هایی که بر روی آن ایجاد شده است، درخششی  هماند سرویس جواهر دارد.

    در این نوع از سرویس ها از هیچ نگینی استفاده نشده است و این امر از جنبه ی اقتصادی بسیار حائز اهمیت است زیرا در هنگام فروش و یا تعویض سرویس منجر به ضرر مالی فروشنده نمی شود و با خیال راحت می توانید برای فروش و یا تعویض سرویس طلای خود با سرویس دیگر اقدام کنید.

    مشخصات محصول

    این سرویس در وزن ۱۹٫۰۳ گرم ارائه می شود. طول دستبند ۱۸ سانتی متر و طول گردنبند ۴۰ سانتی متر می باشد.

    قفل دستبند به صورت قفل طوطی، قفل گردنبد نیز به صورت قفل طوطی و قفل گوشواره ها میخی می باشد.

    این مدل قفل ها از نظر استحکام و امنیت کاملا مطمئن می باشند. قابل ذکر است که حتما در هنگام خرید سرویس طلا به امنیت قفل های آن نیز توجه ویژه داشته باشید.

    این سرویس زیبا و شیک را می توانید در مجالس مختلف استفاده کنید و درخششی فوق العاده به ظاهر خود هدیه دهید. همچنین عروس خانم های شیک پسند که می خواهند زندگی خود را با هزینه کمتر شروع کنند، می توانند از این سرویس طلای زیبا و نمادار با نمای جواهر استفاده کنند.


    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد