تصویر ثابت

Code Center بهترین برند های طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰ برای هر نوع مناسبتی

بهترین برند های طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰ برای هر نوع مناسبتی

جواهرات طلا، نوعی ادای احترام به مناسبت و لحظاتی است که می خواهیم برای همیشه در ذهن ما ثبت شوند. در بسیاری از مهمانی ها و مناسبت های زندگی از تولد، نامزدی، عقد، ازدواج، فارغ‌التحصیل

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 7 بازدید دیروز : 272 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 1 آي پي ديروز : 70 بازدید هفته : 841 بازدید ماه : 1,870 بازدید سال : 11,058 بازدید کلی : 1,376,078 اطلاعات شما
    آی پی : 3.17.28.106 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    بهترین برند های طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰ برای هر نوع مناسبتی


    جواهرات طلا، نوعی ادای احترام به مناسبت و لحظاتی است که می خواهیم برای همیشه در ذهن ما ثبت شوند. در بسیاری از مهمانی ها و مناسبت های زندگی از تولد، نامزدی، عقد، ازدواج، فارغ‌التحصیلی گرفته تا روز مادر و زن و بسیاری جشن ها ومناسبت های دیگر، پیش آمده که یک قطعه جواهر از جمله انگشتر طلا، دستبند، گردنبند یا گوشواره هدیه داده ایم و یا هدیه گرفته ایم. این سبک هدایا، علاوه بر یادآوری لحظات خاص زندگی، باارزش و گرانبها نیز هستند. ریموگالری در این مقاله شما را با ده برند از صد برند مشهور و محبوب صنعت طلا و جواهرات در جهان، در سال ۲۰۲۰, ۲۰۲۱ آشنا می کند. کمپانی هایی که دستبندها و گردنبندهای طلای الماس کاری شده درخشان، گوشواره و انگشتر های یاقوت کاری شده ی چشم نواز و حلقه های برلیان خیره کننده را برای هر نوع مناسبتی طراحی و تولید کرده اند و علاوه بر زیبایی محصول، کیفیت آن را نیز در نظر گرفته اند.

    برند تیفانی

    کمپانی تیفانی، اولین شرکت آمریکایی بود که توانست در سال ۱۸۶۷ جایزه بزرگ صنعت نقره را در نمایشگاه جهانی پاریس کسب کند و به رسمیت جهانی شناخته شود و یکی از زیباترین کلکسیون جواهرات خاص و منحصر به فرد را در جهان که با سنگ های قیمتی با شکوه و ابعاد شگفت انگیز، تنظیم و تولید شده اند را به رخ همگان بکشد. با گذر زمان شرکت تیفانی نه تنها چشم تمام جهان را به الماس های نفس گیر و درخشان خود خیره کرد، بلکه توانست ما را با مجموعه ای از سنگ های گران قیمت رنگی و باشکوه که قبلاً ناشناخته بودند آشنا کند و بصورت خلاقانه و حرفه ای، آن ها را در صنعت جواهرات طلا بکار گیرد و زیبایی یک قطعه جواهر را چندین برابر کند. اما هر چه این شرکت در تولید انواع جواهرات طلا خلاقیت و نوآوری به خرج داده است، یک چیزی که از ابتدا در این شرکت، بدون تغییر و ثابت باقی مانده است و مانند یک سنت ویژه و هویت برای این شرکت در آمده، جعبه آبی رنگ کمپانی تیفانی است که جز مشخصه های این برند و شناخته شده ترین بسته بندی درصنعت جواهرات در جهان است.

    برند بولگاری

    بولگاری یک کمپانی ایتالیایی است که در سال ۱۸۸۴ توسط سوتیریوس بولگاری، نقره کار با استعداد یونانی تاسیس شد و در حال حاضر توسط ژان کریستف بابین، اداره می شود و بیش از سه نسل است که خانواده خلاق و خوش ذوق بولگاری این صنعت را ادامه می دهند و هر دهه از سنت ها و نقوش یونانی و رومی در طراحی جواهرات چشم گیر و خیره کننده استفاده می کنند و همیشه شاهکار های جسورانه، بی نظیر و ماندگاری را در صنعت جواهرات طلا تولید کرده اند.  ترکیب طرح های کلاسیک و مدرن با تزیین سنگ های قیمتی، باعث بوجود آمدن یک قطعه جواهر طلا فوق العاده زیبا شده. جسارت، خلاقیت و نوآوری در خلق جواهرات طلا مشخصه اصلی این شرکت است.

    برند هری وینستون

    شرکت هری وینستون، در سال  1846 در نیویورک آمریکا توسط هری وینستون، بنیان گذاری شد. و یکی از بزرگترین کمپانی هایی بود که تصمیم گرفت برخی از گران بهاترین الماس ها و زیباترین سنگ های قیمتی و آنتیک خود را در نمایشگاه بین المللی  به نمایش بگذارد و سود بدست آمده را به موسسه های خیره اهدا کند. این مسئله سبب شد تا وینستون به عنوان یک برند خوشنام، در دنیا شناخته شود.

    در این برند شما می توانید نوعی تقارن خاص را در زیورآلات مشاهده کنید که با طراحی، تولید و برش فوق حرفه ای جواهرات با خلاقیت و اکتساب از طبیعت و انواع گل ها صورت می گیرد و تزیین منحصر به فرد با الماس های درخشان و سنگ های گران، باعث خلق یک قطعه جواهر شگفت انگیز و خیره کننده می شود که نور را در خود انعکاس می دهد و درخشندگی و زیبایی هر سنگ را چندین برابر می کند. بسیاری از بازیگران هالیوودی ساعت ها و جواهرات طلای خود را از این برند تهیه می کنند.

    برند پوملاتو

    برند پوملاتو در سال ۱۹۶۷ توسط پینو رابولینی در میلان ایتالیا تاسیس گردید. این برند توانست با خلق جواهرات زیبا و خاص، پس از گذشت سال ها همچنان جز برندهای معتبر و مشهور در جهان جایگاه خود را حفظ کند. طراحان این کمپانی، الماس ها و سنگ های قیمتی رنگی را به اشکال هندسی مختلف برش می‌زنند و بر خلاف برند هری وینستون که به تقارن و نظم در کار اعتقاد دارند و به نوعی بی نظمی و عدم تقارن پای بند هستند و معتقدند که این بی نظمی باعث جذابیت در قطعه جواهر خواهد شد.

    برند کارتیه

    یکی دیگر از شرکت های معتبر در صنعت جواهر سازی، کارتیه است. این برند در سال ۱۸۴۷ توسط فرانسوا کارتیه در پاریس_ فرانسه تاسیس شد. این برند علاوه بر طراحی و تولید جواهرات طلای شیک و خاص توانست در سال ۱۹۰۷ با اضافه کردن لاین ساعت های زنانه و مردانه لوکس و باکیفیت تغییر و تحول بزرگی در کارنامه خود ثبت کند و تا کنون جز مشهور ترین برندهای جهانی باشد. همچنین در سال ۱۹۱۷ با تلفیقی از طلای زرد و طرح پلنگ توانست یک اثر هنری خاص و کاری نوین در صنعت ساخت جواهر ایجاد کند که تا کنون جذابیت خود را حفظ کرده است.

    برند مسیکا

    برند مسیکا با هدف تولید جواهرات نفیس و ارزشمند در سال ۲۰۰۵ با تفکر والری مسیکا در پاریس _ فرانسه تاسیس شد. والری توانست با ابداع جواهرات مبتکرانه، سبکی مدرن در صنعت جواهرات طلا ایجاد کند. طراحان این برند با تراشکاری حرفه ای بر روی الماس ها و قرار دادن آن ها روی طلا، قطعه ای  نفیس و خیره کننده خلق می کند که تمامی نگاه ها را مجذوب خود می کند.

    برند دیوید یورمن

    این برند توسط دیوید یورمن و همسرش در سال ۱۹۸۰ در نیویورک_ آمریکا پایه گذاری شد. این برند با خلق انوع دستبند های کابلی یا رینگی، سبکی نوین در طراحی جواهرات معاصر را بوجود آوردند که تا کنون نیز طرفداران زیادی دارد. تزیین این دستبند های کابلی با تراشکاری تخصصی سنگ های کمیاب رنگی و درخشان  باعث خارق‌العاده بودن و ماندگاری این سبک شده است‌. با این که این برند طرح های متفاوتی از جمله انگشتر طلا، گوشواره و گردنبند های کابلی نیز تولید کرده است ولی هنوز با نام این لوگو دستبند های کابلی به ذهن می آیند.

    برند بوچلاتی

    برند ایتالیایی بوچلاتی، توسط پدر و پسر به نام های ماریو بوچلاتی و جانماریا بوچلاتی تاسیس شد. راز جذابیت و ماندگاری برند بوچلاتی استفاده خلاقانه و الهام گرفته از بدن حیوانات و برگ و گلبرگ‌ گل ها بر روی قطعات طلا با برش های بسیار ظریف و حرفه ای و آرایش این جواهرات با سنگهای آنتیک و گرانبها است که باعث تمایز این برند با سایر برندهای طلا و جواهر شده است.

    بهترین برند های طلا و جواهرات در سال ۲۰۲۰

    برند چوپارد

    برند سوئیسی مشهور و محبوب چوپارد را لویی اولیس شوپارد در سال ۱۸۶۰ در سوئیس پایه گذاری کرد. برند چوپارد به دلیل تولید ساعت های جیبی و مچی زنانه و مردانه ی مدرن و با کیفیت و همچنین نوآوری در خلق جواهرات طلای لوکس و سرویس طلا با طراحی منحصر به فرد و خارق‌العاده شهرت دارد.

    برند گراف

    مارک انگلیسی گراف در سال ۱۹۶۰ توسط لورنس گراف تأسیس شد که همچنان در صنعت ساعت و جواهرات طلا و تراشکاری های حرفه ای بر روی الماس ها و یاقوت ها پر قدرت عمل کرده است. این برند توانسته زیبا ترین و منحصر به فرد ترین جواهرات طلا را با قرار دادن اشکال مختلف الماس، یاقوت های رنگی و برلیان تولید کند. اگر به دنبال یک حلقه نامزدی مزین به الماس هستید که بتوانید جواب مثبت و نظر عروس خانم را جلب کنید! حتما از انگشتر های برند گراف کمک بگیرید.


    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد