تصویر ثابت

Code Center مرورگر نوکیا

مرورگر نوکیا

مرورگر نوکیا

مرورگر نوکیا

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 2 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 200 بازدید دیروز : 73 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 43 آي پي ديروز : 44 بازدید هفته : 762 بازدید ماه : 1,791 بازدید سال : 10,979 بازدید کلی : 1,375,999 اطلاعات شما
    آی پی : 3.143.111.233 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    دانلود نسخه جدید فیلترشکن اپرا مینی برای گوشی های جاوا

    نسخه سالم oera mini 7.1برای گوشی های نوکیا- سونی اریکسون- سامسونگ با سرور سالم ویرایش شده در فروردین ۱۳۹۳

    opera mini server edited

    این نسخه سالم و تست شده است. ارائه شده در فروردین ۱۳۹۳

    مروررگر اپرا مینی بهترین مرورگر موبایل برای گوشی های جاوا، سیمبین و آندروید است. اما از آنجا که دسترسی به این مرورگر برای کاربران موبایل در کشور ما میسر نیست. و هر وقت که نسخه جدیدی ارائه می شود پس از یک ماه دسترسی به آن مسدود می گردد. و دسترسی به اینترنت برای کاربران مشکل می شود. اما از آنجا که سایت ای اس دانلود همیشه نسخه های سالم اپرا مینی را  ارا ئه می دهد. در این پست هم نسخه جدید و سالم اپرا مینی با سرور ویرایش شده را برای شما آماده کرده است. برای استفاده از این نسخه نیازی به ساختن کانکشن مجزا نیست. و با همان اتصال اینترنتی دریافتی از ایرانسل می توان به اینترنت متصل شده و بدون محدودیت از تمامی سایت را مشاهده کرد. این نسخه سالم اپرا مینی تمامی قابلیت های نسخه های قبلی را دارد. و می توانید با استفاده از ان انواع فیلم، عکس، موزیک و … دانلود کنید. همچنین سایت ها را با سرعت بالا نمایشی می دهد.

    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه سالم یوسی بروزر برای گوشی های جاوا- UCBrowser_V8.7.0.218_Java

     

    UCBrowser_V8.7

     

    این نسخه تست شده و ۱۰۰ درصد سالم می باشد لطفا راهنمای نصب را در پایین مطالعه بفرمائید.

    همانطور که شما می دانید این روزها که دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر اپرا مینی مسدود شده است. کاربران موبایل در جست جوی یک مرورگر سالم هستند تا از طریق آن بتوانند به سایت های دلخواه مثل فیس بوک دسترسی پیدا کنند. اکثر مرورگر های اپرا مینی و uc browser کار نمی دهند. اما اگر کمی تلاش به خرج داد می توان در سایت های مرجع مرورگر مثل ای اس دانلود به یک مرورگر سالم دسترسی پیدا کرد. مرورگر یوسی بروزر بعد از اپرا مینی محبوب ترین مرورگر موبایل است. این مرورگر با بهینه سازی صفحات وب سرعت نمایش آن ها را تا چندین برابر افزایش می دهد. و پهنای باند ناچیزی از اینترنت شما را مصرف می کند. مرورگر UCBrowser_V8.7.0.218 که برای شما آماده کردیم تنها نسخه ای است. که این روزها سالم است و سرور آن ویرایش شده است. مرورگر یوسی بروزر از تمامی زبان از جمله زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. و قابلیت بسیار پیشرفته ای دارد. از جمله صفحه نمایش و محیط کاربری بسیار جذاب و پشتیبانی از قابلیت tab browser همچنین داشتن سایت محبوب در زمینه ورزشی، دانلود، سرگرمی و شبکه های اجتماعی… . این نسخه از uc browser بر روی تمامی گوشی های جاوا مثل نوکیا و سونی اریکسون و سامسونگ قابل نصب است.

    download+ادامه مطلب

    دانلود نسخه سالم اپرا مینی-جاوا

     

    opera-mini-server-edited

    اپرا مینی محبوبترین و قدرتمندترین مرورگر موبایل است. که اکثر کاربران موبایل درجهان از این مرورگر استفاده می کنند. این مرورگر( opera mini) هم سرعت بالایی دارد و دارای قابلیت های متعددی در زمینه نمایش صفحات وب به صورت تمام صفحه است. اپرا مینی در عین یک دانلودر قدرتمند است. و کاربران موبایل می توانند با استفاده از آن به راحتی فیلم ، موزیک، نرم افزار و عکس دانلود کنند. تا کنون ورژن های متفاوتی از این مرورگر ارائه شده است. که هر کدام پس از مدتی درکشور ما از کار افتاده و مسدود شده اند. اما وب سایت ای اس دانلود که همیشه نسخه های سالم اپرا مینی را ارائه می داد. این نسخه سالم بوده و سرور آن ویرایش شده است و قابلیت نمایش تمامی سایت ها را دارد . در این پست هم نسخه سالم  اپرا مینی را برای گوشی های جاوا جهت دانلود ارائه داده است. این نسخه تمامی قابلیت های ورژن های قبلی را دارد. این نسخه به صورت رایگان و لینک مستقیم قابل دریافت است.

    download+ادامه مطلب

    دانلود نسخه سالم اپرا مینی جاوا– با سرور سالم

     

    نسخه سالم مرورگر اپرا مینی برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون- با سرور سالم +راهنمای نصب

     

    opera mini server edited

    این نسخه تست شده و ۱۰۰ درصد سالم می باشد. لطفا جهت نصب حتما فایل راهنمای نصب را مطالعه بفرمائید.

    داشتن یک مرورگر خوب و پرسرعت اشتیاق و انگیزه شما را برای استفاده از اینترنت موبایل افزایش می دهد. چون مرورگر سرعت اینترنت شما را افزایش می دهد. و کارکردن با آن را برای شما لذت بخش خواهد کرد. این روزها اکثر کسانی که با موبایل به وب گردی می پردازند از مرورگر های اپرا مینی و یوسی بروزر استفاده می کند. چون این دو مرورگر هم سرعت بالایی دارند و هم قادرند تمامی وب سایت ها را لود نمایند و نمایش دهند. نسخه سالم مرورگر opera mini 7.1  با پشتیبانی از زبان فارسی و سرور ویرایش شده که قادر است تمامی سایت های مورد دلخواه شما را با سرعت بالا نمایش دهد. این مرورگر تمامی قابلیت های یک مرورگر پرسرعت و کامل را دارد. و بر روی تمامی گوشی های جا وا از جمله نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ قابل نصب و استفاده است. این نسخه از وب سایت ای اس دانلود قابل دریافت رایگان است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود مرورگر Maxthon Web Browser برای آندروید

    Maxthon Web Browser

    پس ازاینکه نسخه کامپیوتری مرورگر Maxthon Web Browser مورد توجه زیاد کاربران اینترنت در سراسر جهان قرار گرفت. حالا نسخه موبایل این مرورگر برای گوشی های آندروید ارائه شده است. این مرورگر از تمامی قابلیت نسخه کامپیوتری برخوردار است. و محیط مشابه اپرا مینی دارد.  با استفاده مرورگر Maxthon Web Browser می توانید به تمامی سایت ها دسترسی داشته باشید. فیلم تماشا کنید. عکس ذخیره کیند. سایت ها را مرور کنید. البته همچنان به شما پیشنهاد میکنم که از مرورگر اپرا مینی استفاده کنید. البته اگر نیاز به یک مرورگر سریع دارید از Maxthon Web Browser استفاده کنید. این مرورگر جدید و پرسرعت بر روی تمامی گوشی های آندروید قابل نصب است.

     

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود Google Chrome Browser 32.0.1700.99-مرورگر گوگل کروم برای آندروید

    Google Chrome Browser 32

     

    گوگل دومین شرکت دنیای فناوری مثل اپل در حال چپاول بازار تکنولوژی کامپیوتر و موبایل است. این شرکت پس از ارائه سیستم عامل آندروید برای گوشی های موبایل  با ارائه مرورگر قدرتمند خود یعنی Google Chrome  توانسته حضور خود را در دنیای مرورگر ها نیز نشان دهد. پس از آنکه مرورگر گوگل کروم برای کامپیوتر محبوبیت یافت. گوگل مطابق معمول نسخه آندرویدی این مرورگر را نیز ارائه داده است. تا کنون فقط نسخه های بتای گوگل کروم برای آندروید ارائه شده است. اما گوگل نسخه نهایی مرورگر خود را برای سیستم عامل آندروید یعنی Google Chrome Browser 32.0.1700.99 ارائه داده است. این مرورگر فقط بر روی آندروید ۴ به بالا قابل نصب است. که خود یک عیب برای این مرورگر محسوب می شود. این مرورگر قابلیت های پیشرفته ای مثل کاهش تنظیم کاهش مصرف باطری در هنگام استفاده از اینترنت, سرعت بالا در جست جوی صفحات وب, پشتیبانی از تمامی اتصالات اینترنتی مثل وایرلس و gprs ….و قابلیت به روز رسانی را داراست. این بار نسخه جدید گوگل کروم برای آندروید از سایت ای اس دانلود به صورت رایگان قابل دریافت است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود Opera Mini Web Browser 7.5-نسخه جدید اپرا مینی برای آندروید با سرور سالم

    android Opera Mini 7.5

     

    اپرا مینی بهترین مرورگر اینترنتی برای موبایل است. البته نسخه کامپیوتری آن هم جز ۴ مروررگر برتر جهان است. اپرا مینی سرعت و عملکرد فوق العاده ای دارد. شاید برای اولین بار بود که تکنولوژی tab browser بر روی این مرورگر به کار رفته است. از آن پس شاهد استفاده آن بر روی دیگر مرورگر ها مثل موزیلا و اینترنت اکسپلورر بودیم. متاسفانه اکثر ورژن های اپرا چه برای آندروید و چه برای جاوا و سیمبین مسدود هستند. و بیشتر کسانی که از مرورگر اپرا مینی استفاده می کنند به دنبال یافت نسخه سالم اپرا مینی هستند. وب سایت ای اس دانلود که همیشه نسخه های سالم Opera Mini 7.5.1 را ارائه می داد. در این پست هم نسخه سالم اپرا مینی برای آندروید را آماده کرده است. این نسخه سرعت و عملکرد آن بهبود یافته است. و دارای یک دانلود منیجر قدرتمند است. که به شما امکان دانلود فیلم از سایت یوتیوب را میسر می سازد. محیط زیبای اپرا مینی بسیار با سلیقه طراحی شده است. که امکان باز کردن چندین صفحه به صورت همزمان را میسر می سازد. با استفاده از مرورگر اپرا مینی شما می توانید به تمامی وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. و  از وب گردی با موبایل لذت ببرید. همچنین این نسخه برای گوشی ها و تبلت های آندروید قابل استفاده است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه سالم مرورگر Boat Browser 7.0.1 برای آندروید

    Boat Browser 7.0.1

    سیستم عامل آندروید را می توان بعد از ویندوز به عنوان دومین سیستم عامل پرطرفدار جهان دانست. این سیستم عامل که از سوی شرکت گوگل ارائه شده. درهمان ابتدای کار به علت تبلیغات بالایی که از سوی گوگل برای آن انجام گرفت مورد استقبال زیاد کاربران موبایل قرار گرفت. همچنین از سرعت و کیفیت بالایی این سیستم عامل نباید چشم پوشی کرد. شرکت های بزرگ نرم افزاری هم نرم افزار های متناسب با آندروید ارائه کردند. سیستم عامل آندروید در بازگذاری صفحات وب و اینترنت مثل ویندوز سرعت بسیار بالایی دارد. کسانی که از گوشی آندروید استفاده می کنند. می تواند با داشتن مرورگر بر روی موبایل از سرعت اینترنت آن لذت ببرند. تا بحال چندین مرورگر برای آندروید ارائه شده است. مثل اپرا مینی، گوگل کروم، موزیلا، و مرورگر Boat Browser 7.0.1 و دیگر مرورگر اشاره کرد. Boat Browser محیطی مشابه اپرا مینی دارد. و صفحات وب را با سرعت بالا نمایش می دهد. و سایت های محبوب شما را به صورت tab browsing ذخیره می کند. همچنین قابلیت ذخیره کش ها در حافظه sd و دانلود فیلم و دیگر فایل با سرعت بالا را دارد. قابلیت حرفه ای دیگر این مرورگر پشتیبانی از ویدئو، فلش ویدئو، و صفحات یوتیوب است. که به شما اجازه دانلود فیلم از سایت یوتوب می دهد. این مرورگر به همراه لایسنس و کرک آن از سایت ای اس دانلود به صورت رایگان قابل دریافت است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود UCBrowser V8.7.0.218 Java-نسخه سالم یوسی بروزر برای گوشی های جاوا

    UCBrowser_V8.7

     

    این نسخه تست شده و ۱۰۰ درصد سالم می باشد لطفا راهنمای نصب را در پایین مطالعه بفرمائید.

    همانطور که شما می دانید این روزها که دسترسی به اینترنت از طریق مرورگر اپرا مینی مسدود شده است. کاربران موبایل در جست جوی یک مرورگر سالم هستند تا از طریق آن بتوانند به سایت های دلخواه مثل فیس بوک دسترسی پیدا کنند. اکثر مرورگر های اپرا مینی و uc browser کار نمی دهند. اما اگر کمی تلاش به خرج داد می توان در سایت های مرجع مرورگر مثل ای اس دانلود به یک مرورگر سالم دسترسی پیدا کرد. مرورگر یوسی بروزر بعد از اپرا مینی محبوب ترین مرورگر موبایل است. این مرورگر با بهینه سازی صفحات وب سرعت نمایش آن ها را تا چندین برابر افزایش می دهد. و پهنای باند ناچیزی از اینترنت شما را مصرف می کند. مرورگر UCBrowser_V8.7.0.218 که برای شما آماده کردیم تنها نسخه ای است. که این روزها سالم است و سرور آن ویرایش شده است. مرورگر یوسی بروزر از تمامی زبان از جمله زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. و قابلیت بسیار پیشرفته ای دارد. از جمله صفحه نمایش و محیط کاربری بسیار جذاب و پشتیبانی از قابلیت tab browser همچنین داشتن سایت محبوب در زمینه ورزشی، دانلود، سرگرمی و شبکه های اجتماعی… . این نسخه از uc browser بر روی تمامی گوشی های جاوا مثل نوکیا و سونی اریکسون و سامسونگ قابل نصب است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه سالم اپرا مینی جاوا-opera mini server edited

    opera-mini-server-edited

    اپرا مینی محبوبترین و قدرتمندترین مرورگر موبایل است. که اکثر کاربران موبایل درجهان از این مرورگر استفاده می کنند. این مرورگر( opera mini) هم سرعت بالایی دارد و دارای قابلیت های متعددی در زمینه نمایش صفحات وب به صورت تمام صفحه است. اپرا مینی در عین یک دانلودر قدرتمند است. و کاربران موبایل می توانند با استفاده از آن به راحتی فیلم ، موزیک، نرم افزار و عکس دانلود کنند. تا کنون ورژن های متفاوتی از این مرورگر ارائه شده است. که هر کدام پس از مدتی درکشور ما از کار افتاده و مسدود شده اند. اما وب سایت ای اس دانلود که همیشه نسخه های سالم اپرا مینی را ارائه می داد. این نسخه سالم بوده و سرور آن ویرایش شده است و قابلیت نمایش تمامی سایت ها را دارد . در این پست هم نسخه سالم  اپرا مینی را برای گوشی های جاوا جهت دانلود ارائه داده است. این نسخه تمامی قابلیت های ورژن های قبلی را دارد. این نسخه به صورت رایگان و لینک مستقیم قابل دریافت است.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه جدید و سالم مرورگر اپرا مینی – جاوا

    opera mini server edited

     

    این نسخه تست شده و ۱۰۰ درصد سالم می باشد.

    داشتن یک مرورگر خوب و پرسرعت اشتیاق و انگیزه شما را برای استفاده از اینترنت موبایل افزایش می دهد. چون مرورگر سرعت اینترنت شما را افزایش می دهد. و کارکردن با آن را برای شما لذت بخش خواهد کرد. این روزها اکثر کسانی که با موبایل به وب گردی می پردازند از مرورگر های اپرا مینی و یوسی بروزر استفاده می کند. چون این دو مرورگر هم سرعت بالایی دارند و هم قادرند تمامی وب سایت ها را لود نمایند و نمایش دهند. نسخه سالم مرورگر opera mini 7.1  با پشتیبانی از زبان فارسی و سرور ویرایش شده که قادر است تمامی سایت های مورد دلخواه شما را با سرعت بالا نمایش دهد. این مرورگر تمامی قابلیت های یک مرورگر پرسرعت و کامل را دارد. و بر روی تمامی گوشی های جا وا از جمله نوکیا, سونی اریکسون, سامسونگ قابل نصب و استفاده است. این نسخه از وب سایت ای اس دانلود قابل دریافت رایگان است.

      قابلیت های کلیدی مرورگر opera mini 7.1:

    قابلیت دانلود با سرعت بالا.

    لود و نمایش سریع صفحات.

    قابلیت شخصی سازی محیط مرورگر.

    قابلیت ذخیره صفحات وب و تصاویر در پوشه دلخواه شما.

    پشتیبانی از زبان فارسی.

    قابلیت بازکردن تمامی شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و تویتر

    قابلیت چت با دوستان خود در تمامی شبکه های اجتماعی

    قابلیت نمایش و مشاهد ایمیل و جی میل

    قابلیت ایجاد تب اختصاصی برای هر سایت

    قابلیت نمایش تمامی سایت های مورد دلخواه شما

    سرعت بالا در بارگذاری و نمایش سایت

    پشتیبانی از پروتکل http و  http socket

    قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا, سامسونگ, سونی اریکسون

    نمایش کامل صفحات وب به صورت تک ستونی

     

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه جدید و سالم مرورگر uc browser v 9.0.1 برای گوشی های جاوا – با پشتیبانی از زبان فارسی

    uc browser v 9.0- server edited

     

    مرورگر چنیی uc browser در همان ابتدای ورود به بازار مرورگر موبایل مورد استقبال زیاد کاربران موبایل قرار گرفت. زیرا این مرورگر هم سرعت بالایی دارد و هم محیط کاربری بسیار مناسبی دارد. قابلیت زیادی که این مرورگر دارد آن را به دومین مرورگر دنیای موبایل بعد از اپرا مینی قرار داده است. از آنجا که دسترسی به این مرورگر در کشور ما امکان پذیر نیست. کاربران همیشه به دنبال نسخه های جدید و سالم مرورگر یوسی بروزر هستند. وب سایت ای اس دانلود بزرگترین مرجع دانلود مرورگر موبایل در ایران همیشه نسخه های سالم و جدید مرورگر اپرا مینی و یوسی بروزر را برای کاربران ارائه داده است. نسخه جدید و سالم مرورگر uc browser v 9.0.1 با پشتیبانی از زبان فارسی برای گوشی های دارای سیستم عامل جاوا تهیه شده است. این نسخه دسترسی به تمامی سایت های جهان از جمله شبکه اجتماعی را امکان پذیر می کند. این نسخه نسبت نسخه های قبلی قابلیت های کلیدی به آن اضافه شده است. از جمله سرعت لود سایت آن افزایش یافته است. همچنین قابلیت استفاده از پروکسی و پورت را نیز امکان پذیر کرده است. محیط کاربری و صفحه نمایش آن بسیار زیبا تر شده و سایت های محبوب و برتر نیز در صفحه اول آن قابل مشاهد است. قابلیت تب به شما اجازه می دهد تا چندین سایت را به طور همزمان مشاهد کنید. مرورگر یوسی بروزر از تمامی زبان های مطرح دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این مرورگر بر روی گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ قابل نصب می باشد.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه جدید و سالم اپرا مینی برای تمامی گوشی های جاوا

    opera mini all mobile

     

    اپرا مینی محبوب ترین مرورگر موبایل درجهان است. محیط کاربری جذاب، سرعت بالا در نمایش صفحات وب، و توانایی در نمایش تمامی سایت باعث استفاده روز افزون از این مرورگر شده است. مرورگر اپرا علاوه بر نسخه کامپیوتر دارای نسخه موبایل مخصوص تمامی گوشی ها از جمله آندروید، سامسونگ، نوکیا، سونی اریکسون و … است. وب سایت ای اس دانلود همیشه سعی داشته تا نسخه های سالم این مرورگر را برای کاربران تهیه کند. نسخه جدید و سالم اپرا مینی با سرور ویرایش شده و سالم برای تمامی گوشی های دارای سیستم عامل جاو مثل نوکیا و سونی اریکسون به همراه فایل راهنمایی نصب آماده دریافت است. این نسخه از opera mini قادر است تمامی سایت ها از جمله فیس بوک و تویتر را برای شما نمایش دهد. همچنین قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز داراست.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود اپرا مینی سالم برای گوشی های جاوا

    opera mini java server edited

    دانلود مرورگر اپرا مینی – نسخه جدید و سالم مرورگر اپرا مینی با سرور سالم از وب سایت ای اس دانلود قابل دریافت است مرورگر اپرا مینی بر روی تمامی گوشی های جاوا مثل نوکیا،سونی اریکسون،سامسونگ قابل نصب می باشند.این نسخه از اپرا مینی سالم بوده و سرور آن edit شده است و می تواند به صورت نامحدود از آن استفاده کنید امیدواریم که مورد رضایت شما قرار بگیرد.

    قابل نصب بر روی گوشی ها جاوا مانند سونی اریکسون،سامسونگ،نوکیا:

    nokia n8,n9,x7,c7,nokia 5233,nokia 5800,nokia n73,c5,

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه فارسی و سالم UCBrowser برای تمامی گوشی ها

    بهترین نسخه فارسی مرورگر uc browser برای موبایل

    وب سایت ای اس دانلود-مرورگر UCBrowser یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال یک مرورگر پرسرعت برای گوشی های نوکیا, سونی اریسکون , سامسونگ ,آندروید می باشد این مرورگر که به زبان فارسی می باشد تمامی ایراد های نسخه های قبلی که در آنها زبان فارسی ساپورت نمی شد برطرف شد با استفاده از این نرم فیلتر شکن شما می توانید به آسانی وارد سایتها شده و سایت های مورد نظر خود از جلمه  را با سرعت بالا لود نمایید این نرم افزار  بهترین مرورگر می باشد زیرا هم دارای محیط کاربردی بسیار زیبا و هم سرعت بالایی در نمایش صفحات دارد  UCBrowser نسخه فارسی آن می باشد شما می توانید علاوه بر تماشای صفحات وب عکس و صفحات مورد دلخواه خود را ذخیره نمایید و کامنت ها و پیام های خود را  برای دوستانتان به صورت sms رایگان ارسال نمایید.امیدواریم که مورد رضایت شما قرار بگیرد.

     
     
    ادامه مطلب | دانلود

    دانلود نسخه جدید اپرا – Opera v18.0 Build 1284.49

     

    http://www.asdownload.net/wp-content/uplods/Opera-Next-v17.0.1241.45.jpg

    اپرا مینی را باید در ردیف ۳ مرورگر برتر جهان دانست. نرم افزار اپرا یکی از سریعترین مرورگر های جهان  است. که ۱۶ سال از عمر آن می گذرد . هر روز بر سرعت و جذابیت آن افزوده می شود. اکثر کاربران اینترنت اپرا را با نسخه موبایلی آن می شناسند. و از امکانات و قابلیت های نسخه کامپیوتر opera آگاه نیستند. نسخه موبایل مرورگر اپرا به اپرا مینی معروف است. اما نسخه کامپیوتری آن نیز یکی از سریعترین مرورگر های جهان است. و می توان آن را با مرورگر فایرفاکس و کروم مقایسه کرد. شرکت اپرا به طور مداوم مرورگر خود را به روز کرده است. و تاکنون چندین نسخه از آن ارائه کرده است. و هر نسخه جدید که روانه بازار می شود. سرعت و قابلیت های بالایی دارد. نسخه جدید  اپرا از لحاظ کاهش مصرف حجم اینترنت شما بهترین مرورگر است. کسانی که میزان مصرف پهنای باند برای آنها مهم است. بهتر است از مرورگر اپرا استفاده کنند. مرورگر اپرا در زمان لود صفحه کمترین نهایت بهینه سازی پهنای باند اینترنت را به کار می برد. این مرورگر ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند. اپرا در بازکردن و نمایش صفحات سایت سرعت شگفت انگیزی دارد. البته از لحاظ جست جوی صفحات وب در حد فایرفاکس نیست. کسانی که از gprs ایرانسل و مودم های وایرلس استفاده می کنند بهتر است از مرورگر اپرا استفاده کنید. مرورگر اپرا دارای رابط گرافیکی و صفحه نمایش بسیار جذاب است. برای هر یک از سایت محبوب شما یک tab  اختصاص داده است.

    ادامه مطلب | دانلود

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد