تصویر ثابت

Code Center خرید لنت ترمز تویوتا یاریس

خرید لنت ترمز تویوتا یاریس

     لنت تویوتا یاریس نیز مانند کرولا به دلیل حضور جدی این خودرو در بازار ایران، توسط برندهای مختلفی تولید می شود و برای عرضه به ایران وارد می شود. نسل اولیه این خودرو

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 3 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 47 بازدید دیروز : 272 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 17 آي پي ديروز : 70 بازدید هفته : 881 بازدید ماه : 1,910 بازدید سال : 11,098 بازدید کلی : 1,376,118 اطلاعات شما
    آی پی : 3.145.205.18 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    خرید لنت ترمز تویوتا یاریس

     

     

    لنت تویوتا یاریس نیز مانند کرولا به دلیل حضور جدی این خودرو در بازار ایران، توسط برندهای مختلفی تولید می شود و برای عرضه به ایران وارد می شود. نسل اولیه این خودرو یعنی مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به دلیل ضعف هایی که داشت در ایران فروش مناسبی نداشت. به همین دلیل است که بازار قطعات مصرفی اولین نمونه یاریس نیز در ایران خیلی داغ نیست.

    اما برای مدل دوم به دلیل استقبال مشتریان شرایط مقداری متفاوت است. البته برای هردو مدل از تویوتا یاریس، خرید لنت اورجینال خودرو در ایران به راحتی قابل انجام است. اکثر برندهای خارجی، لنت های خود را برای همان کیفیت جنیون پارت تویوتا تولید می کنند. همانند سایر خودروهای شرکت تویوتا، بهترین انتخاب برای لنت تویوتا یاریس، لنت جنیون یا شرکتی است.

    سگال، میکاسا، های کیو، الیگ، آسیمکو، جونیوس، های لنت، لئون، فدرال و فریکسا بزرگ ترین تامین گنندگان لنت خودروی یادشده در بازار ایران هستند. شما با چنین تنوعی می توانید با توان های مالی مختلف انواع مختلف لنت را برای تعویض لنت فرسوده خود خریداری کنید. ولی اگر توان مالی جهت خرید نمونه تویوتا جنیون پارت را دارید پیشنهاد فروشگاه لنت استور به شما می باشد.

    "<yoastmark

    آشنایی با تویوتا یاریس :

    نسل اول از این خودرو به دلیل فقر در آپشن و امکانات و همچنین طراحی عجیب کابین خودرو، با استقبال خیلی کمی مواجه شد. اما حتی در چنین خودرویی، اصل کیفیت بالای ساخت تویوتا نیز فراموش نشده است. با بهبودهای حاصل شده در نسخه های بعدی، خودرویی که سال ۲۰۱۶ به ایران وارد شد، شرایط خیلی بهتری از نظر فروش نسبت به نسخه اولیه یاریس دارد.

    به غیر از کیفیت ساخت، از سیستم تعلیق نرم و مصرف بسیار مناسب سوخت خودرو نیز به عنوان دیگر مزایای مهم یاریس یاد می شود. همچنین خرید این خودرو نسبت به امکانات و تجهیزات آن، می تواند کاملا از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد.


    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد