تصویر ثابت

Code Center تدریس خصوصی ریاضی در کاراتدریس

تدریس خصوصی ریاضی در کاراتدریس

تدریس خصوصی ریاضی یکی از ضرورتهایی است که دانش آموزان زیادی در طول دوره تحصیلی از آن استفاده می نمایند. درس ریاضی درسی کاملا متفاوت با سایر دروس بوده لذا درک و فهم عمیق در مباحث ریاضی و کسب مهارت د

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 59 بازدید دیروز : 272 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 27 آي پي ديروز : 70 بازدید هفته : 893 بازدید ماه : 1,922 بازدید سال : 11,110 بازدید کلی : 1,376,130 اطلاعات شما
    آی پی : 52.14.97.206 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    تدریس خصوصی ریاضی در کاراتدریس

    تدریس خصوصی ریاضی یکی از ضرورتهایی است که دانش آموزان زیادی در طول دوره تحصیلی از آن استفاده می نمایند. درس ریاضی درسی کاملا متفاوت با سایر دروس بوده لذا درک و فهم عمیق در مباحث ریاضی و کسب مهارت در حل تمرین ها و مسایل ریاضی نیازمند بکارگیری روشهای خاص و صحیح مطالعه ریاضی است. از آنجائیکه درس ریاضی یک نوع درس مهارتی است که دانش آموز باید در آن مهارت لازم را برای حل مسایل و تمرینات ریاضی پیدا نماید، از اینرو تنها با خواندن و مطالعه صرف نتیجه عالی از آن نخواهید گرفت. تدریس خصوصی ریاضی یکی از روشهایی است که دانش آموزان در آن می آموزند که چگونه در درس ریاضی مهارت های لازم را کسب نمایند. از اینرو تدریس خصوصی ریاضی توسط اساتید با تجربه و خبره برای کسب موفقیت در این درس بکار می رود. دانش آموزان در پایه های مختلف از ابتدایی تا دبیرستان و دانشگاه از طریق تدریس خصوصی ریاضی اقدام به رفع ضعفها و تقویت پایه خود می پردازند.


    آیا تدریس خصوصی ریاضی برای من لازم است؟

    سوالی که اکثر دانش آموزان و دانشجویان از خود می پرسند این است که آیا تدریس خصوص ریاضی برای من لازم است؟ آیا گرفتن معلم خصوصی می تواند برای من نتیجه بخش باشد؟ و در نهایت تدریس خصوصی ریاضی برای چه افرادی لازم است؟ در جواب این سوال باید گفت که دانش آموزان و دانشجویان زیادی در درس ریاضی دارای ضعف بوده اند که با بکارگیری اساتید خبره و تدریس خصوصی ریاضی علاوه بر کسب نمره و رتبه خوب در کنکور، به این درس نیز علاقه مند شده اند. اگر از درس ریاضی گریزان هستید و یا اینکه در حل مسایل، تشخیص نوع مسایل و راه حل آنها و بطور کلی در مباحث پایه ریاضی مشکل دارید تدریس خصوصی ریاضی برای شما چاره ساز خواهد بود. بنابراین تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم، تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی دبیرستان و حتی تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان توسط اساتید و معلمان باتجربه و با سابقه آموزش و پرورش و دانشگاهها مورد توجه افراد زیادی قرار دارد.


    آیا تدریس خصوصی ریاضی برای من لازم است؟

    اساتید و معلمان در جلسات خصوصی خود بدلیل اینکه تمرکز و وقت کافی برای دانش آموز خود دارند می توانند به خوبی از ضعفها و مشکلات آنها باخبر شده و نسبت به رفع آن اقدام نمایند. اساتید ریاضی بدلیل اشراف کامل بر مباحث مهم می توانند نکات کلیدی در امتحانات، سوالات مهم و تست های کنکوری را به بهترین نحو به دانش آموزان تدریس نموده و موفقیت آنها را در امتحان و کنکور تضمین نمایند. جهت تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی به کاراتدریس مراجعه کنید.


    نحوه تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم چگونه است؟

    در پاسخ به نحوه تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم باید گفت که روش تدریس ریاضی با توجه به روش هر معلم متفاوت است. برخی اساتید نحوه تدریس خصوصی ریاضی را بر اساس بررسی اشکالات دانش آموز و حل آنها متمرکز می نمایند. برخی دیگر نحوه تدریس خصوصی ریاضی را بر اساس طرح مسایل مهم و اساسی ریاضی و ارائه راه حلهای آنها قرار می دهند. آنچه مسلم است این است که یک استاد ریاضی مجرب در همان جلسه اول به نقاط ضعف دانش آموز خود پی برده و برنامه تدریس خود را در جهت رفع ضعف ها و مشکلات پایه قرار می دهد. در جلسات تدریس خصوصی ریاضی کنکور تمرکز بر مباحث مهم کنکوری و حل انواع تست های ریاضی و یادگیری راه حلهای تستی آنهاست. در جلسات تدریس خصوصی دبیرستان تشریح سوالات مهم و نکات کلیدی که در امتحانات آورده می شود به همراه رفع ضعف های دانش آموز مد نظر قرار می گیرد.


    نحوه تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم چگونه است؟

    بهترین روش تدریس ریاضی دبیرستان که توسط اساتید باسابقه و متبحر در تدریس ریاضی ارائه می گردد در درجه اول شناسایی و رفع مشکلات دانش آموز و دانشجو و در مرحله بعد تدریس سرفصل های مهم و کلیدی دروس ریاضی محسوب می شود. همچنین حل نمونه سوالات مهم و کلیدی که امکان ارائه آن در امتحانات زیاد است به همراه روشهای مفهومی و تشریحی آن در برنامه و اولویت کار تدریس قرار می گیرد. روش فوق جزو بهترین روش تدریس ریاضی دبیرستان بوده که کارایی بالایی در کسب نمره خوب و موفقیت در امتحانات خواهد داشت. از طرفی بدلیل تاثیر مثبت معدل در رتبه کنکور، تدریس خصوصی دروس ریاضی و کسب نمره خوب در آنها تاثیر زیادی در معدل و رتبه کنکور سراسری خواهد داشت.


    قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

    قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ در واقع نمی توان قیمت مشخصی را به عنوان هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال ۹۸ مشخص نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت تدریس خصوصی می توان به سابقه معلم خصوصی و نوع تدریس خصوصی ریاضی اشاره نمود. بدین ترتیب اساتید بنام و مطرح ریاضی کشور قیمت بالاتری نسبت به معلمان باتجربه کمتر دریافت می کنند. همچنین قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران و شهرهای بزرگ از سایر شهرها بیشتر است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم با توجه به پایه تحصیلی متفاوت خواهد بود. بدیهی است که تدریس ریاضی ابتدایی از دبیرستان و دانشگاه کمتر خواهد بود. اما چیزی که مشخص است این است که قیمت قیمت تدریس خصوصی ریاضی کنکور بیش از سایر پایه هاست. همچنین در میان دروس ریاضی مختلف هر چه پایه دانش آموز بالاتر باشد هزینه تدریس آن بالاتر است. بنابراین در مقایسه قیمت تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم، قیمت دروس ریاضی پیش دانشگاهی بالاترین قیمت در میان سایر سطوح دبیرستان است.قیمت تدریس خصوصی ریاضی کنکور بدلیل اینکه کلیه مطالب دوره متوسطه و نکات مهم و کنکوری را شامل می شود بیش از سایر دروس ریاضی و حتی دانشگاهی می باشد. نکته مهم در گرفتن معلم خصوصی این است که برخی افراد تنها به قیمت تدریس خصوصی توجه می کنند و سابقه و تجربیات استاد را در نظر نمی گیرند، در صورتیکه اساتید باتجربه و مطرح کشوری با تسلط و اشراف کامل خود بر مطالب در اغلب اوقات در عرض یک یا دو جلسه به اشکالات دانش آموز پی برده و آنرا رفع می نمایند. این مهم ممکن است در اساتید کم تجربه تر به چندین جلسه ادامه یافته که در نهایت هزینه ها تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهد کرد. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی تجربه و تجربیات شاگردان قبلی وی را مدنظر قرار دهید.

    مزایای تدریس خصوصی ریاضی کنکور چیست؟

    از مهمترین مزایای تدریس خصوصی ریاضی کنکور این است که شما در مدت زمان کوتاه تا برگزاری کنکور می توانید کلیه مباحث مهم و سرفصل های ریاضی به همراه تست های کلیدی و حل تشریحی آنها را به خوبی یاد بگیرید. درس ریاضی کنکور یکی از دروسی است که اغلب دانش آموزان در آن مشکل داشته و با درصدهای پائین و بعضا منفی آنرا پشت سر می گذارند. نحوه تدریس خصوصی ریاضی کنکور بصورتی است که کلیه نکات و موارد مهم کنکوری را برای شما تشریح می نماید. شما می توانید امیدوار باشید که در طی چندین جلسه برگزاری جلسات خصوصی ریاضی به کلیه مباحث مهم اشراف کامل پیدا نمائید. صرفه جویی در وقت و نتیجه گیری مطلوب که درصد بالای درس ریاضی در کنکور می باشد از مزایای ویژه تدریس ریاضی کنکور محسوب می شوند. اساتید حرفه ای کنکور معمولا یا از طراحان سوالات بوده و یا اطلاعات کاملی در خصوص مباحث مهم کنکور دارند از اینرو با کسب رتبه برتر در کنکور خستگی ۱۲ سال تحصیل از تن شما در می آید.


    تدریس خصوصی ریاضی در تهران و کرج

    تدریس خصوصی ریاضی در تهران معمولا هزینه ای بالاتر از سایر شهرهای دیگر دارد. چنانچه تمایل به درخواست معلم خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی در تهران دارید می توانید با هزینه مناسب از روش تدریس خصوصی بهترین و باتجربه ترین اساتید ریاضی کشور بهره مند شوید. این اساتید سالها تجربه آموزش ریاضی در سطح مدارس، دبیرستانها و آموزشگاههای تهران را داشته و بسیاری از آنها جزو طراحان سوالات کنکور هستند. سالها تجربه در تدریس و طراحی سوالات امتحانات نهایی و کنکور موجب اشراف کامل بر مباحث ریاضی گردیده است. همچنین در صورت نیاز به تدریس خصوصی در کرج نیز با ما تماس بگیرید. شما می توانید لیست اساتید و تجربیات و سوابق آنها را مشاهده نموده و در صورت تمایل هر کدام از آنها را انتخاب نمائید. اساتید برتر ریاضی با بهترین روش تدریس خصوصی ریاضی در کوتاهترین زمان ممکن شما را به نتایج عالی می رسانند.


    ارائه تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان در همه سطوح

    دانش آموزان در سطوح مختلف دوره تحصیل می توانند برای دوره تیزهوشان امتحان دهند. در پایان دوره ابتدایی و یا پایان دوره متوسطه اول دانش آموزان زیادی برای تحصیل در مدارس تیزهوشان با یکدیگر رقابت می نمایند. تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان در همه سطوح توسط اساتید باسابقه آموزش و پرورش و یا نخبگان برتر کنکور صورت می پذیرد. پایان دوره اول متوسطه به منزله ورود به دوره دوم متوسطه و دانشگاه است. از اینرو بسیاری از دانش آموزان تلاش می کنند که سه سال آخر دبیرستان را در مراکز تیزهوشان تحصیل نمایند. درس ریاضی نهم یکی از مهمترین دروس در امتحان ورودی تیزهوشان است از اینرو تدریس خصوصی ریاضی نهم تیزهوشان اهمیت بسیاری دارد. جهت اطلاع از قیمت تدریس خصوصی ریاضی نهم تیزهوشان و یا تدریس خصوصی ریاضی (اول تا …) تیزهوشان با ما تماس بگیرید. هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال ۹۸ نسبت به هزینه تدریس خصوصی ریاضی سال ۹۷ تغییر چندانی نداشته است از اینرو می توانید تدریس خصوصی ریاضی (اول تا …) تیزهوشان را با قیمت مناسب و معقول درخواست دهید.


    آیا تدریس خصوصی ریاضی آنلاین کارایی دارد؟

    اساتید و معلمان باسابقه و مجرب معمولا وقت آزاد زیادی ندارند. شما ممکن است برای استفاده از کلاسهای خصوصی آنها تا چند هفته معطل شوید. همچنین ممکن است که آموزشگاه آنها از منزل شما دور بوده و امکان رفت و آمد به آنجا وجود نداشته باشد. تدریس خصوصی ریاضی آنلاین یکی از راه حلهای این مشکل محسوب می شود. با برخورداری از امکان تدریس خصوصی آنلاین دانش آموزان می توانند همانند تدریس خصوصی در منزل از اساتید مجرب و باسابقه برخوردار شوند. تدریس خصوصی آنلاین امکان بهره مندی از امکانات و روش های تدریس ریاضی مطلوب در سراسر کشور را برای دانش آموزان میسر می نماید. از اینرو چنانچه ساکن شهرهای اطراف تهران مانند کرج هستید، جهت درخواست تدریس خصوصی ریاضی در کرج می توانید با برخورداری از تدریس خصوصی آنلاین از مشکلات مربوط به رفت و آمد، ترافیک، هزینه های بالا و اتلاف وقت خود صرفه جویی نمائید. مزیت دیگر تدریس خصوصی آنلاین این است که هزینه به مراتب کمتری نسبت به تدریس خصوصی در منزل دارد.


    بهترین روش تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان چیست؟

    درس ریاضی درسی مفهومی است که باید نکات و ظرافت های آنرا درک نمود. این درس با دروس حفظی دیگر مانند دین و زندگی و یا تاریخ فرق زیادی دارد. برای موفقیت در درس ریاضی باید در آن مهارت کسب نمائید. از اینرو بهترین روش تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان ارائه درس با مثالها و تمرینات زیاد است. در هر تمرین و مثالی نکته ای نهفته است که دانش آموزان باید آنها را به خوبی فراگیرند. در غیر اینصورت با روبرو شدن با مسئله ای متفاوت گیج خواهند شد. بنابراین حل مساله و تمرین راه حل یادگیری ریاضی است.


    بهترین روش تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان چیست؟

    روش تدریس ریاضی در کشورهای پیشرفته بطرق گوناگون انجام می پذیرد. به عنوان مثال در کشور ژاپن تدریس ریاضی و کلا آموزش بر پایه فعالیتهای گروهی، حل مسئله و کار گروهی است. دانش آموزان بطور دسته جمعی به ارائه راه حلهای مختلف برای حل مسایل می پردازند. در کشور آمریکا تاکید بر حل مثالها و تمرینات بسیار زیاد و ارایه راه حلها توسط معلم انجام می گیرد. اما روش تدریس ریاضی در کشورهای پیشرفته دیگر مانند آلمان بر پایه استفاده از تکنولوژی و کامیپوتر جهت فراگیری آنهاست. در ایران نیز چند سالی است که انواع روشهای تدریس ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی نوین مورد توجه آموزشگاهها و موسسات مختلف قرار گرفته است. جهت درخواست تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی به کاراتدریس مراجعه کنید.


    نکته مهم در تدریس خصوصی ریاضی

    اما نکته مهم در تدریس خصوصی ریاضی این است که هرگز کیفیت آموزش و تدریس خصوصی را فدای هزینه آن نکنید. البته منظور این نیست که هر چقدر هزینه معلم خصوصی بالاتر باشد بهتر است، بلکه توصیه می گردد هنگام درخواست برای تدریس خصوصی از شاگردان قبلی و روزمه استاد مورد نظر مطلع شوید. اینکار بهترین بازخورد از کیفیت آموزش را به شما می دهد. همچنین چنانچه تمایل به انتخاب اساتید برتر ریاضی کشور برای تدریس خصوصی در تهران و یا کرج را دارید با ما تماس حاصل نمائید. بهترین نتیجه، مناسب ترین قیمت و برگزاری جلسات تدریس خصوصی ریاضی تضمینی در تخصص ماست.


    ماجرا از آنجایی شروع شد که دانش آموزان تیزهوشانی این نیاز را پیدا کردند تا در کنار درسهای اصلی، به فکر کتاب های تیزهوشان بیفتند! امروزه از رسانه های مختلف هر روز اسم انتشارات متنوعی را می شنویم که این سوال را در ذهن مخاطب ایجاد می کند که خوب حالا کدامشان را تهیه کنیم؟ پشت هر کدام از این اسم ها چه تفکراتی بوده؟ با کدامیک از این ها فرد بهتر می تواند ارتباط برقرار کند؟ پوشش دهی مطالب درسی در کدامیک از این کتاب ها بهتر دیده می شود؟ مولفان کتاب هایی مثل گاج ، قلم چی و یا خیلی سبز چقدر در بروزرسانی مطالب کتاب با سوالات کنکور کار کرده اند؟ … همین شد که امروز تصمیم گرفتیم تا به بررسی کتاب های آموزش ریاضی تیزهوشان گاج، خیلی سبز، قلم چی و … در یک محتوای تقریبا مفصل، بپردازیم.

    کتاب های تیزهوشان از چه مقطعی را پوشش می دهد؟
    بررسی کتاب های تیزهوشان خیلی سبز
    کتاب های تیزهوشان ریاضی در انتشارات مبتکران
    کتاب های تیزهوشان گاج برای ریاضیات چه کرده است؟
    مقایسه کتاب های تیزهوشان گاج میکرو در درس ریاضی
    کتاب های میکرو گاج ریاضی برای چه گروهی مناسب است و چه مزایا و معایبی دارد؟
    کتاب ریاضیات IQ گاج را چگونه ارزیابی می کنید؟
    آشنایی با انواع کتاب های قلم چی
    برای دانش آموزان غیرکنکوری چه کتاب هایی مناسب است؟
    و….

    کتاب های تیزهوشان از چه مقطعی را پوشش می دهد؟

    تقریبا در تمام کتاب های کمک درسی انتشارات مختلف، از پایه های دبستان تا سال چهارم دبیرستان شما می توانید اسم های مثل: قلم چی، خیلی سبز، مبتکران ، نشر الگو، گل واژه، گاج و … را ببینید. در این کتاب ها که برای هر درسی سعی شده از پایه و سال ششم دبستان که بچه ها می توانند روی استعدادهایشان تمرکز بیشتری کنند تا در دوره اول دبیرستان یعنی پایه هفتم تا نهم به مدارس تیزهوشان بروند، در نظر گرفته شده است. البته که نباید منکر این قضیه شد که کتاب های تیزهوشان صرفا یک ابزاری برای تقویت نقاط ضعف دانش آموزان است، بیشتر از همه استعداد و پشتکار بچه هاست که آن ها را در سمت و سوی ترقی هدایت می کند. برای تدریس خصوصی ریاضی هشتم به کاراتدریس مراجعه کنید


    بررسی کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

    می توان گفت نسل جدید ادبیات و آموزش مطالب درسی در کتاب های خیلی سبز بود که شروع شد. جدای از لحن به اصطلاح خودمانی، سعی شده از فونت دست نویس و غیر کتابی برای بهتر ارتباط برقرار کردن با خواننده و حس نزدیکتر شدن دانش آموزان با این کتاب ها استفاده شود. تفکری که پشت این شکل از کتاب ها با عنوان خیلی سبز بود، برای قابل فهم بودن و بیان شکل ساده مطالب درسی در نظر گرفته شده است. البته بعضی ها اعتقاد دارند خیلی صمیمی بودن با خواننده ممکن است از عنوان اصلی مطلب دورش کند و در یکسری مطالب حفظی، صرفا بدون اینکه مطالب را عمیقا درک کرده باشد، به حفظ آنها اقدام کند. آیا میدانید کتاب های خیلی سبز اولین بار با کدام درسش معروف شد؟ کتاب های زیست! اما این موفقیت را بعدها با کتاب های ریاضی تجربی، گسسته، دیفرانسیل و عربی به اوج خود رساند.


    کتاب های تیزهوشان خیلی سبز چند مدل دارند؟

    در ادامه همان صمیمی بودن در نوع ادبیات این کتاب ها، می بینیم که اسم کتاب ها هم با تیترهایی همراه است که حس نزدیک شدن با مخاطب را دارد. مثلا ماجرای من و درسام برای ۲۰ گرفتن! این یک عنوان کتاب کمک درسی است که این انتشارات برای اینکه دانش آموزان در امتحانات تشریحی و نهایی نتیجه بهتری بگیرند، تالیف شده و برای هر موضوع درسی یک خلاصه دارد که در ادامه اش سوالات تشریحی مربوط به همان موضوع آورده شده ولی سوالات تستی زیادی ندارد، پس برای آمادگی در آزمون های تستی مناسب نیستند اما در شکل خودش عالیست. البته انواع کتاب های خیلی سبز به اینجا ختم نمی شود! در ادامه به بقیه کتاب هایش اشاره می کنیم.

    بررسی کتاب های تیزهوشان خیلی سبز:

    انواع کتاب های خیلی سبز کدام است؟

    کتاب کار خیلی سبز مخصوص دانش آموزان مستعدی است که تمایل دارند در کنار مطالبی که در مدرسه می خوانند، تمرینات بیشتری انجام دهند تهیه شده است. بخاطر همین سوالات این کتاب جواب ندارد و نیاز به معلم دارد تا به سوالاتش پاسخ داده شود. این کتاب ها برای معلمان کار را تا حد زیادی راحتتر کرده که از شر جزوه گویی خلاص شده اند. در سال های بالاتر از این کتاب زیاد نوشته نشده ولی کتاب کار شیمی ۳ و عربی ۳ را دارند که جزو کتاب های خوب این انتشارات است. اگر دنبال تقویت ادبیات و قرابت معنایی هستید، کتاب های هفت خان را توصیه می کنیم. لغات، املا و… را می توانید مرحله به مرحله تست بزنید و در نهایت آزمونی که در نظر گرفته شده، خان را تکمیل می کند.

    بررسی کتاب های آزمون و جمع بندی خیلی سبز

    وقتی که حجم زیادی از مطالب درسی را مطالعه می کنید، از موضوعاتی که قبلا خوانده اید و دور شده اید ممکن است این احساس را داشته باشید که فراموش کرده اید! اینجاست که نیاز به یک کتاب تست موضوعی و فصلی را بیشتر حس می کنید. کتاب های آزمون خیلی سبز برای ایامی مثل دی، خرداد و یا اردیبهشت که احتیاج به مرور و جمع بندی مطالب دارید، خیلی مناسب هستند. ماه هایی که به کنکور نزدیک می شود، نیاز به جمع بندی مطالب پر رنگ تر است. کتاب های جمع بندی مطالب درسی را با تست های پر تکرار کنکور سال های اخیر، کنار هم آورده و از این بابت می توانند خیلی کمک کنند. کتاب های نردبام، خوش خطی، آموزش شگفت انگیز هم جزو این انتشارات است که برای تسلط بیشتر روی مطالب درسی خیلی مناسبند.

    برای تقویت ریاضی در کنکور، کدام کتاب خیلی سبز توصیه می شود؟

    درصدهای پایین ریاضی حتی منفی در خیلی از موارد به کلی دانش آموزان را کلافه کرده است. برای اینکه مطالب ریاضی را بهتر درک کنید، نیاز دارید کتاب های مناسب را بیشتر بشناسید. در این درس اول از هر چیزی نیاز دارید تا مطالب را تثبیت کنید و بعد بلافاصله به تست زنی در همان موضوع اقدام کنید تا نکاتش را یاد بگیرید. اینکه دانش آموزان ریاضی فقط به این نکات نیاز دارند، اشتباه است. در مقطع تجربی برای اینکه به رشته های بالاتری مثل پزشکی برسید، ناچارید با ریاضی آشتی کنید! پس در کتاب های تیزهوشان ، کتاب جامع خیلی سبز ریاضی را در گوشه ای از ذهنتان داشته باشید. این کتاب که با محوریت تست و آزمون نوشته شده است، در بین کنکوری ها با استقبال روبرو شده است. هر مبحث درسی را بعد از مطالعه توضیحات، می توانید به تست زنی اقدام کنید.


    کتاب جامع خیلی سبز ریاضی چه مزایا و معایبی دارد و بیشتر به درد چه کسانی می خورد؟

    شما با تهیه ویرایش جدید این کتاب، در بین کتاب های تیزهوشان، اگر که پایه ریاضی متوسطی داشته باشید می توانید تا مرز ۷۰ درصد انتظار این را که در کنکور بزنید، برآورده کنید. درسنامه عالی در این کتاب خیلی ها را با خود همراه کرده است. از نکات مثبت دیگرش می توان به مثال های درسی زیاد و پرکاربرد با توجه به سال های اخیر کنکور اشاره کرد و تمرین هایی که خبر از کار کردن در سطح کنکور می دهند. برای هر سوال، پاسخ تشریحی کاملی آورده شده که جای سوال برایتان نمی گذارد. اگر بخواهیم به نکته ای اشاره کنیم که از معایب آن باشد، بهتر بود نویسنده از تست های به روزتری استفاده می کرد چرا که ایده های نو در کنکور هر سال شرکت کنندگان را غافلگیر می کند.

    کتاب های تیزهوشان ریاضی در انتشارات مبتکران

    اگر با سبک و سیاق کتاب های خیلی سبز موافق نیستید، کتاب های مبتکران در زمینه ریاضی ۲ کتاب مجزا دارد: اولی کتاب جامع پرسش های ۴ گزینه ای و دومی کتاب جامع ریاضیات مبتکران. اولین مورد درسنامه خیلی خلاصه ای دارد و برای کسانی که نیاز به توضیحات کامل دارند و در سطح پایین هستند، خیلی مناسب نیست. اما برای همین گروه که از پایه با ریاضی مشکل دارند، دومین مورد را پیشنهاد میکنیم که در کنار اینکه تمام مطالب درسی را پوشش می دهد، مثال هایی با توضیحات تشریحی کامل دارد و صدها نکته کنکوری. در مورد درس ریاضی که نیاز به یک ترتیب خاصی در ارائه مطالب دارد، تا اگر موضوعاتی که بصورت زنجیروار به هم وصل اند ارتباطشان به هم نخورد، در این کتاب رعایت شده است. در پایان هر فصل کتاب می بینید که یک آزمون جامع با پاسخ های تشریحی دقیق آورده شده است.


    کتاب های تیزهوشان گاج برای ریاضیات چه کرده است؟

    کتاب های ریاضیات گاج نقره ای در ۶ جلد: ریاضی ۲، ریاضی ۳، ریاضی پیش ۱، پیش ۲، آمار و هندسه ۱ برای آنهایی که هدف پزشکی دارند بسیار مناسب است. در این کتاب ها درسنامه و تست های مهم همراه با نکات کلیدی آورده شده است. تست زنی درست خیلی مهم است. در کتاب های گاج نقره ای سعی شده تست ها با وسواس و دقت بیشتری چیده شود. خوبی توضیحات تشریحی برای تست های این کتاب اینست که اگر راه حل های متنوعی برای یک سوال وجود داشته باشد، همه آنها را آورده و اینطوری اگر دانش آموزی راه حل اول را متوجه نشد، در دومی یا سومی حتما با آن ارتباط برقرار میکند. در کتاب های تیزهوشان ریاضی گاج نقره ای سعی شده نکات جدید درسی با آخرین تغییرات در کنار سوالات کنکور آزاد و سراسری داخل و خارج از کشور برای تمامی رشته ها آورده شود. تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی را از کاراتدریس پیگیری کنید.


    کتاب های تیزهوشان گاج

    مقایسه کتاب های تیزهوشان گاج میکرو در درس ریاضی

    در درس ریاضی رشته تجربی انتشارات گاج، کتاب های زیادی داشته ولی امروز ما می خواهیم به بررسی کتاب های تیزهوشان در مقاطع پیش ۱، پیش ۲، پایه و کتاب جامع IQ ریاضیات در بخش میکرو این انتشارات بپردازیم. انتشارات گاج برای رشته تجربی، ۳ کتاب میکرو ریاضی دارد. کتاب میکرو پایه گاج در بخش ریاضی مربوط به مباحث ریاضی سال ۲ و ۳ دبیرستان می شود در کنار هندسه و آمار که برای این سطح مطالب کاملی دارد. برای هر مبحث درسی در این کتاب، چندین درسنامه متناسب با آن موضوع آورده شده و در پایان هر درسنامه تست های مربوط به آن ها قرار گرفته است. سوالات کنکور مربوط به همان مبحث هم در هر بخشی در نظر گرفته شده است.


    کتاب های میکرو گاج ریاضی برای چه گروهی مناسب است و چه مزایا و معایبی دارد؟

    در بازاری که پر است از کتاب های تیزهوشان در دروس ریاضی، کتاب های میکرو ریاضی گاج، برای آن دسته از افراد که در ریاضیات پایه قوی ندارند بسیار مناسب است.آنها می توانند از پایه شروع کنند و در کنار زدن سوالات کنکور سال های قبل، تست های تالیفی هم که در این کتاب آورده شده بزنند و روند صعودی در زدن درصدها برای خودشان داشته باشند. همین مورد یکی از نکات مثبت این کتاب هاست که در قالب سوالات طبقه بندی شده می توانید به آنها پاسخ دهید. اگر بخواهیم ایرادی از این کتاب بگیریم، اینست که بهتر بود تست های دشوارتر با ایده هایی که با مطالب روز کتاب همراه باشد، در آن گنجانده شود تا مخاطبین بیشتری را به خود اختصاص دهد.


    کتاب ریاضیات IQ گاج را چگونه ارزیابی می کنید؟

    این کتاب ها همانطور که از اسمش پیداست، کتاب های قوی در ریاضی تجربی هستند که ایده های نویی برای دانش آموزان مستعد دارند. قرار گرفتن تست های تالیفی در کنار سوالات کنکور سراسری و آزاد باعث یک مقایسه بین این دو گروه شده که بچه ها راحتتر به سوالات پاسخ دهند. همچنین در پاسخ های تشریحی این کتاب، برای آموزش مفاهیم درس ریاضی، ایستگاه های نکته درسی در نظر گرفته شده است. بچه هایی که دوست دارند در درس ریاضی نتیجه خوبی بگیرند، این کتاب را توصیه می کنیم. این کتاب به هیچ وجه خارج از کنکور کار نکرده ولی تست هایش از کتاب های میکرو گاج یا خیلی سبز بیشتر خلاقیت دارد. همین مورد از نکات مثبتش است در کنار اینکه تستهای مهم و نکته دار علامت زده شده اند نیز دارد که باعث می شود برای جمع بندی قبل از آزمون، در وقتتان صرفه جویی شود.


    آشنایی با انواع کتاب های قلم چی

    کانون فرهنگی آموزش یا همان قلم چی معروف، کتاب هایی با عناوین مختلف و رنگ های متفاوتی دارد. از کتاب های تیزهوشان گرفته تا چند سطحی و پر تکرار و کتاب های زرد، آبی، سبز، کتاب کار(نارنجی) که ما می خواهیم در این مطلب بیشتر روی کتاب های ریاضی اش تمرکز کنیم. در این بین کتاب آبی قلم چی، برای تمام دروس با در نظر گرفتن سوالات کنکور تالیف شده است. در مورد درس ریاضی هم به همین شکل است که بصورت درسنامه برای هر فصل گردآوری شده و در پایان همان درس سوالات کنکورهای سراسری قرار گرفته است. این کتاب ها در دو دسته ۱۰ سال کنکور و یا ۳۰ سال بفروش می روند که یعنی ۱۰ و ۳۰ سال سوالات کنکور قبل آن دوره را پوشش می دهد. با این کتاب ها می توان تا ۵۰درصد سوالات را در کنکور جواب داد.


    آشنایی با انواع کتاب های قلم چی


    نکات منفی و مثبت کتاب آبی قلم چی در ریاضیات چیست؟

    این کتاب برای کسانی که می خواهند درصد بالای در ریاضی بزنند، توصیه نمی شود. از نکات مثبت کتاب های آبی قلم چی در ریاضیات می توان به طبقه بندی درست سوالات کنکور سراسری اشاره کرد. از نکات منفی هم که در این کتاب به چشم می خورد، پاسخنامه ضعیف آن است که اگر کسی در ریاضیات پیشینه قوی نداشته باشد یا از کمک معلم محروم باشد، به مشکل بر میخورد. چون درسنامه ای سطحی دارد.


    معرفی کتاب های مهر و ماه

    در بین جستجوی کتاب های تیزهوشان، ممکن است به اسم مهر و ماه بربخورید. کتاب ریاضیات این انتشارات به صورت تک جلدی بوده و کاملا تمام مباحث کتاب را پوشش داده است. مخصوصا برای رشته تجربی جامع و کامل است. در این کتاب اینطور کار شده که مباحث هر فصلی اول بصورت درسنامه آورده شده بعد در قالب سوالات تستی طبقه بندی نشده ای باید به ارزیابی سطح معلوماتتان بپردازید. سوالات تستی هم به این صورت است که ترکیبی از تست های تالیفی و سوالات کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور آورده شده است. به نظر کسانیکه در این درس پایه نسبتا خوبی دارند، می توانند با سوالات سه سطحی که طراحی شده، به خوبی ارتباط برقرار کنند چرا که سطحش از میکرو گاج و خیلی سبز از نظر سختی، بهتر است.


    کتاب های مهر و ماه ریاضی، چه مزایا و چه معایبی دارند؟

    نکته مثبت این کتاب اینست که درسنامه قوی و کاملی دارد و برای هر فصلی با توجه به آزمون های کاملی که دارد، سرعت داوطلب را در تست زنی و درک مطالب مرتبط با همان فصل بالا می برد. در کل ایده کنار هم قرار دادن تست های تالیفی و کنکورهای سراسری در یکجا، باعث بوجود آمدن ارتباط و یادگیری خوب دانش آموزان با این کتاب شده است. اگر بخواهیم ایرادی از کتاب ریاضیات تجربی مهر و ماه بگیریم، شاید این باشد که در بسیاری از موارد پاسخ های تشریحی تست ها کامل نیست و ضعیف عمل کرده، بهتر بود سوالات را با پاسخی کاملتر بررسی می کردند.


    کتاب های مهر و ماه ریاضی، چه مزایا و چه معایبی دارند؟


    برای دانش آموزان غیرکنکوری چه کتاب هایی مناسب است؟

    در بین مقاطع تحصیلی تا قبل از پیش دانشگاهی یا همان سال چهارم دبیرستان، برای اینکه در بین کتاب های تیزهوشان دنبال کتابی باشید که در تقویت درس ریاضی کمک حالتان باشد، در بین انتشارات گاج، ما به کتاب سیر تا پیاز این گروه آموزشی رسیدیم که همانطور که از اسمش پیداست، برای هر قسمت از درس پوشش خوبی دارد و در امتحانات تشریحی و آزمون های نهایی مدرسه، می تواند تا حد زیادی به دانش آموزان کوشا کمک کند. اما برای کسانی که نزدیک به کنکور هستند، تست هایش کافی نیست. برای این گروه همانطور که اشاره کردیم، کتاب های میکرو گاج بهتر است.


    مقایسه کتاب های تیزهوشان سیر تا پیاز ریاضی گاج

    اگر بخواهیم به یکی از کتاب های تیزهوشان ریاضی در این انتشارات بپردازیم، کتاب سیر تا پیاز ریاضی ششم است که این کتاب کمک درسی توسط گروه مولفان گاج نوشته شده و در کنار بخش های درسنامه ای، سوالات پر تکرار امتحانی، تست های فراتر، نکات و سوالات چهار گزینه ای بسیاری آورده شده است. در بخش درسنامه، مباحث درسی با زبان ساده همراه با نکات و سوالات متنوع، برای درک بهتر دانش آموزان گنجانده شده است. در بخش نمونه سوالات امتحانی تمام مباحث درسی را در قالب پاسخدار و بی پاسخ که برای ارزیابی آنها در نظر گرفته شده، آورده است. سوالات فراتر برای عده ایست که می خواهند سطحشان را از مطالب درسی بالاتر ببرند. در قسمت سوالات چهارگزینه ای هم نکات درسی و تیزهوشانی در نظر گرفته شده است.


    مقایسه کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

    اگر که یادتان باشد، در مطالب قبلی که به بررسی انواع کتاب های انتشارات خیلی سبز اشاره کردیم، یکی از آنها کتاب های تیزهوشان خیلی سبز بود که حالا وقت آن رسیده تا بیشتر با این کتاب آشنا شوید. در این کتاب ها می توانید برای هر درس یا به شکل جامع در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول خرید داشته باشید. با توجه به درسنامه های عالی و سوالات تستی خوبی که دارد، می توانید روند منظم سوالات را درک کنید و منسجم تا پایان همراه شوید. در واقع نویسنده کتاب های تیزهوشان خیلی سبز خواسته با این کار مطالب را در ذهن دانش آموزان طبقه بندی کند. سوالات این کتاب از آزمون هایی مثل انرژی اتمی، استعدادهای درخشان، آزمون ها و مسابقات ریاضی داخل و خارج از کشور، استفاده شده است. در کتابهای جامع تیزهوشان، درسنامه خلاصه تر و از سوالات آزمون های معتبر استفاده شده است.


    معرفی کتاب های تیزهوشان ریاضی چهارم ابتدایی خیلی سبز

    نویسنده این کتاب سعی کرده تمام جوانب و سطوح مختلف دانش آموزان را در نظر بگیرد. در این کتاب دانش آموزان با مطالعه درسنامه تشریحی سعی می کنند به سوالات چهار گزینه ای که برایشان طراحی شده، با مهارت های تست زنی بیشتر آشنا شوند. آنها با تست های متنوعی که در اختیارشان است، می توانند دانش خودشان را بالا ببرند و رفته رفته به مهارت های تست زنی برسند. کتاب جامع تیزهوشان چهارم ابتدایی هم مجموعه ای کامل از سوالات چهار گزینه ای در درس های ریاضی، علوم، پیام های آسمانی و قرآن، فارسی می باشد که با ارائه پرسش های مختلف سوالات در ذهن دانش آموزان را پاسخ می دهد. پاسخنامه قوی تشریحی این کتاب هم باعث مرور آنها به مطالب درسی می شود. نویسندگان کتاب تیزهوشان چهارم ابتدایی این انتشارات هم : فاطمه فریماه، اکبر کشفی، محمد کنف چیان و محبوبه سادات قربانی هستند.


    معرفی کتاب های تیزهوشان ششم ابتدایی قلم چی

    دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که تمایل دارند در آزمون های تیزهوشان پذیرفته شوند، در درس ریاضی باید خیلی وقت بگذارند. این کتاب که نوشته : رضا طاری، محمد دهقان و آرمین گرایلی نژاد است شامل پرسش های چهار گزینه ای و پاسخنامه ای تشریحی است. کتاب مورد نظر مطابق با کتاب درسی در ۸ فصل گردآوری شده که البته فصل ششم آن مطالعه آزاد است، در هر فصل آن سوالات چهار گزینه ای می بینید که پاسخ های تشریحی دارند.


    آشنایی با انواع کتاب های تیزهوشان مبتکران

    سری کتاب های مبتکران از قدیمی ترین انتشارات فعال در حوزه کتاب های کمک درسی و آموزشی بوده است. در اینجا می خواهیم مقایسه ای با سایر کتاب های مشابه آن داشته باشیم. یکی از انتشارات مبتکران، کتاب های رشادت آن است که برای پایه های اول تا نهم منتشر شده است. این کتاب ها تقریبا معادل سیر تا پیاز گاج هستند. چون مثل آن درسنامه ها به همراه نمونه سوالات تشریحی و سوالات چهار گزینه ای آورده شده است. کتاب های مرشد که برای پایه های پنجم تا نهم منتشر شده، برای کسانیست که به تست بیشتر نیاز دارند. البته در پاسخ های تشریحیش هم خلاصه ای از درسنامه آورده شده که در کنار نمونه سوالات المپیادهای علمی و سوالات ورودی مدارس تیزهوشان ، کمک زیادی به این گروه از دانش آموزان می کند.


    معرفی سایر انتشارات مبتکران

    سری کتاب های فیل مبتکران بیشتر به درد زمان های جمع بندی دروس به خصوص شیمی و زبان میخورد که منتشر شده است. این کتاب برای آموزش مناسب نیست یعنی کسی که قبلا آموزش دیده و حالا نیاز به مرور دارد، بیشترین استفاده را از آن می برد. در واقع مناسب کنکوریهاست. به شکل فشرده ای درسنامه همراه با سوالات کنکور های سراسری داخل و خارج از کشور آورده شده است. برای تمرین در کلاس یا منزل پایه های هفتم تا نهم از کتاب های یوز مبتکران استفاده کنید. در این کتاب سوالات امتحانی و تمرین های خلاقانه ای گنجانده شده است. سری شهاب کتاب های مبتکران برای پایه های پنجم تا دهم به منظور استفاده مفید از وقت دانش آموزان طراحی شده که درسنامه قوی تر و سطح بالاتری از کتاب های درسی دارد. البته سوالات چهار گزینه ای و تست های پیشرفته هم در آن وجود دارد.


    معرفی کتاب های تیزهوشان قند و عسل گاج

    کتاب های قند و عسل گاج چیزی شبیه به آزمون هاییست که مدارس نیمه دولتی، تیزهوشان و کنکور برگزار می کنند. این کتاب را برای مقاطعی مثل دبستان، دوره اول و دوم متوسطه، کنکور های ریاضی، تجربی و انسانی می توانید پیدا کنید. سوالات چهار گزینه ای خلاقانه ای که در این کتاب آورده شده برای تمامی کتاب های مقاطع تحصیلی دبستان و متوسطه اول می باشد. در پایان هر موضوع هم آزمون های جامع به مرور مطالب درسی خیلی کمک خواهد کرد. برای متوسطه دوم و کنکوری های عزیز هم طبق آزمون های سراسری است و از ۶ دوره آزمون های گاج در آن استفاده شده است.


    معرفی کتاب های آس از سری انتشارات گاج

    دانش آموزان در این کتاب ها ضمن حل معما و فکر کردن روی پروژه هایی که برایشان در نظر گرفته شده است، به کشف مفاهیم درسی خواهند رسید. مثال های آموزشی خوب و زیادی که در این کتاب آورده شده، در کنار سوالات چهار گزینه ای و پاسخ های تشریحی مورد استقبال دانش آموزانی است که کتاب ریاضی نهم آس، شیمی یازدهم آس و حسابان یازدهم را مطالعه کرده اند که جزو معروف ترین کتاب های این سری از انتشارات گاج است.


    کتاب های IQ گاج برای ورودی مدارس چگونه اند؟

    این کتاب ها که در ۲ گروه نوشته شده اند، دانش آموزان را برای آزمونهای ورودی مدارس در دبستان و شرکت در کنکور های سراسری و آزاد برای دانش آموزان دوره متوسطه اول آماده می کند. کتاب های IQ گاج تست های دشوار، غنی و متنوع دارد. از کتاب های معروف این سری از انتشارات گاج می توان به تیزهوشان هفتم IQ، تیزهوشان هشتم IQ و نهم IQاشاره کرد.


    معرفی کتاب های تیزهوشان جامع ششم خیلی سبز

    این کتاب که یک محصول کمک آموزشی است توسط محمد صادق خارستانی، نیما قفل گری، محمد کشوری، محمد توسلیان و رویا نور محمدی نوشته شده است. این کتاب که به شکل جامع برای سال ششم دبستان طراحی شده در ۶ بخش جداگانه به ترتیب برای دروس: ریاضی، علوم، فارسی، هدیه های آسمانی، قرآن، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش آورده شده است. این کتاب ها را به دلیل اینکه تمام سر فصل های مربوط به آزمون های مدارس و تیزهوشان را شامل می شود، به اسم جامع نامگذاری کرده اند. تست های موجود در هر درس و فصلی از این کتاب، دانش آموزان را بیشتر برای آزمون های ورودی این مدارس آماده می کند. تعداد سوالات کم تستی در درسی مثل ریاضی با ۴۲۸ تست، از کمبود خلاقیت این کتاب محسوب می شود. کل تستها به ۱۷۰۰ تا می رسد که می توانید سوالات تیزهوشان سال های گذشته را هم ببینید. کاراتدریس مرکز تدریس ریاضی تیزهوشان در تهران می باشد.


    توضیحات تکمیلی برای کتاب های تیزهوشان جامع خیلی سبز

    علاوه بر تست های آزمون ورودی سال های قبل، سوالات تالیفی هم در این کتاب آورده شده است که سعی شده منطبق بر سوالات آزمون های ورودی باشد. پاسخ های تشریحی این کتاب خوب نوشته شده اند، در برخی از دروس مثل ریاضی و علوم و گاها ادبیات، دیده می شود که پاسخ تشریحی ندارد و به پاسخ تستی بسنده کرده است. همچنین در درس های هدیه های آسمانی، تفکر و پژوهش و مطالعات اجتماعی پاسخ های تشریحی دیده نمی شود.


    بررسی کتاب های EQ گاج:

    این کتاب در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول نوشته شده است. در مقطع ابتدایی برای دروس: ریاضی، فارسی، مطالعات اجتماعی و کتاب های علوم تجربی و هدیه های آسمانی در یک کتاب جمع آوری شده است. در متوسطه اول کتاب های فارسی، عربی، علوم اجتماعی و انگلیسی در یک کتاب گنجانده شده است. پاسخ های تشریحی این کتاب ها مطابق با استانداردهای آموزش و پرورش می باشد.

    همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، سعی داشتیم با اشاره به انتشارات متنوع کتاب های تیزهوشان کمک آموزشی در مقاطع مختلف به خصوص در درس ریاضی، شما را برای آمادگی هر چه بهتر در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان با توجه به بررسی کتاب های تیزهوشان گاج، خیلی سبز، قلم چی و … آماده کنیم. در صورت هر گونه سئوال یا نیاز به مشاوره بیشتر با کاراتدریس مرکز آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در تهران تماس بگیرید.



    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد