تصویر ثابت

Code Center بررسی و خرید کیت رباتیک ABSrobo2

بررسی و خرید کیت رباتیک ABSrobo2

رباتیک,چالیک,

   کیت رباتیک ABSrobo2 مناسب گروه های سنی 7 تا 10 سال بوده و یک ربات الکترونیکی با کنترل سیدار میباشد. جنس این ربات از پلاستیک با کیفیت بوده و در رنگهای متنوع و جذاب ارائه میگردد.

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 10 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 177 بازدید دیروز : 29 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 0 آي پي امروز : 81 آي پي ديروز : 26 بازدید هفته : 712 بازدید ماه : 2,404 بازدید سال : 14,798 بازدید کلی : 1,379,818 اطلاعات شما
    آی پی : 18.218.17.203 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : شنبه 09 تیر 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    بررسی و خرید کیت رباتیک ABSrobo2

     

    کیت رباتیک ABSrobo2 مناسب گروه های سنی 7 تا 10 سال بوده و یک ربات الکترونیکی با کنترل سیدار میباشد. جنس این ربات از پلاستیک با کیفیت بوده و در رنگهای متنوع و جذاب ارائه میگردد. کنترل این ربات به صورت سیمدار و دوکاناله است. ربات ساخته شده با این پک رباتیک میتواند به عنوان یک ربات فوتبالیست و یا یک ربات جنگجوی ساده مورد استفاده قرار گیرد. در این کیت از دو موتور تک محور با کیفیت استفاده شده است و همچنین جا باطری موجود در آن یک جا باتری باروکش و نسبت به جا باتری های موجود در بازار دارای کیفیت بیشتری میباشد. این پک پس از گزراندن سرفصلهای آموزشی پک رباتیک مکانا 1 میتواند تکمیل کننده مباحث آموزش رباتیک باشد.

     

    ABSrobo-2-robotic-kit

     

    دسته کنترل موجود در این پکیج همان طور که اشاره شد یک دسته کنترل 2 کانال میباشد اما بر خلاف دسته کنترلهای مرسوم در بازار دارای یک روکش میباشد و همچنین پس از مونتاژ به صورت یک دسته کنترل با جوی استیک است که این امر کنترل ربات را بسیار ساده کرده و افراد با سنین پایین به راحتی میتوانند از این ربات استفاده کنند و آن را کترل نماید.

    این ربات یک ابزار بسیار مناسب برای ساخت یک ماشین کنترلی در زمانی کوتاه است و فرزند شما میتواند با تهیه این ربات به سادگی در خانه با همراهی شما یک ربات جذاب بسازد و سپس به بازی با آن مشغول شود.

    علاقمندان به یادگیری مباحث رباتیکی میتوانند با شرکت در کلاسهای آموزش رباتیک آزاد صنایع آموزشی چالیک نیز به یادگیری مباحث مربوط به این پک و دیگر پک های رباتیک بپردازند.
    شما میتوانید با توجه به سطح و گروه سنی فرزند دلبندتان سایر پک رباتیک صنایع آموزشی چالیک را نیز برای کودک خود تهیه نایید. جهت کسب مشاوره و یک انتخاب درست در انتخاب این ابزار آموزشی همواره کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه خواهند بود. جهت خرید محصولات رباتیک به فروشگاه رباتیک چالیک مراجعه کنید.


    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد