تصویر ثابت

Code Center لنت ترمز جلو پورشه پانامرا

لنت ترمز جلو پورشه پانامرا

پورشه پانامرا Panamera یکی از زیباترین و خوش تیپ ترین سدان های لاکچری ایران است. این مدل خودرو که در اصل با مدل ۹۷۰ شناخته می شود، از سدان های کوپه و هاچ بک است. در زیبایی طراحی و آیرودینامیک فوق ال

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 1 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 4 بازدید دیروز : 272 ورودی امروز گوگل : 0 ورودی گوگل دیروز : 4 آي پي امروز : 1 آي پي ديروز : 70 بازدید هفته : 838 بازدید ماه : 1,867 بازدید سال : 11,055 بازدید کلی : 1,376,075 اطلاعات شما
    آی پی : 3.17.28.106 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    لنت ترمز جلو پورشه پانامرا


    پورشه پانامرا Panamera یکی از زیباترین و خوش تیپ ترین سدان های لاکچری ایران است. این مدل خودرو که در اصل با مدل ۹۷۰ شناخته می شود، از سدان های کوپه و هاچ بک است. در زیبایی طراحی و آیرودینامیک فوق العاده خودروی یادشده فقط می‌توان لب به تمجید از طراحان پانامرا گشود.
    پورشه پانامرا برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد. تولید این خودرو یکسال بعد شروع شده و تا سال ۲۰۱۶ ادامه یافت. پانامرا را می‌توان اولین و موفق ترین پروژه سدان چهاردرب شرکت پورشه دانست.
    خودرویی دو دیفرانسیله با سیستم های امنیتی و آپشن های فوق العاده که نظر هر خریداری را به راحتی جلب می کند. پانامرا ۴S دارای قدرتی معادل ۴۲۰ اسب بخار و شتاب صفر تا صد تنها ۵ ثانیه است! این غول آلمانی با کمک پیشرانه ۴۸۰۰ سی سی هشت سیلندره خود، چنین اعداد و ارقام خیره کننده ای را خلق کرده است.

    لنت ترمز اورجینال اصلی پورشه پانامرا در فروشگاه لنت استور
    لنت پورشه پانامرا :

    سیستم ترمز و تعلیق سدان خوش تیپ آلمانی فوق العاده قدرتمند و مجهز است. سیستم مدیریت پایداری خودروی پورشه پانامرا به همراه ترمزهای دیسکی خنک شونده عقب و جلو، در قسمت تعلیق و ترمز امتیاز بالایی به خودرو می دهند.
    اما به دلیل حضور سیستم های فوق پیشرفته در سیستم ترمز و توقف پانامرا، لنت پورشه پانامرا حتما باید از مدل های استاندارد و مطمئن خریده شود. مثلا لنت های نیمه متالیک دیسکی برند تکستار می توانند انتخاب مناسبی برای پورشه پانامرا باشند. البته برندهای مطمئن دیگری نیز مانند آیسر، لنت های دیسکی جلو و عقب با کیفیتی برای پانامرا تولید می کنند.
    زمان تعویض لنت پورشه پانامرا به وسیله خودرو به شما اطلاع داده می شود. در روی برد کیلومتر خودرو، علامتی وجود دارد که مصرف شدن لنت را به شما اطلاع می دهد. به یاد داشته باشید که لنت انتخابی شما برای پورشه پانامرا نباید هیچگونه خط و اثری روی دیسک خودرو برجای بگذارد.

    https://lentstore.ir/product/porsche-panamera-brake-pads/

    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد