تصویر ثابت

Code Center چرا برای یادگیری ریاضی به معلم خصوصی نیاز داریم؟

چرا برای یادگیری ریاضی به معلم خصوصی نیاز داریم؟

ریاضی,تدریس خصوصی ریاضی,

ریاضی از جمله دروسی می باشد که به علت کج فهمی و یا تدریس نادرست، در نهان کودکان به درستی قرار نمی گیرد. همین امر در سال های بعدی که کودک با مباحث دشوار تر رو به رو می گردد، به ح

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

آمار

    آمار مطالب
    کل مطالب : 154 کل نظرات : 16 آمار کاربران
    افراد آنلاین : 11 تعداد اعضا : 129 آمار بازدید
    بازدید امروز : 58 بازدید دیروز : 147 ورودی امروز گوگل : 4 ورودی گوگل دیروز : 6 آي پي امروز : 47 آي پي ديروز : 53 بازدید هفته : 58 بازدید ماه : 58 بازدید سال : 15,039 بازدید کلی : 1,380,059 اطلاعات شما
    آی پی : 3.145.79.114 مرورگر : Safari 5.1 سیستم عامل : امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

    نویسندگان

    تبلیغات

    چرا برای یادگیری ریاضی به معلم خصوصی نیاز داریم؟



    ریاضی از جمله دروسی می باشد که به علت کج فهمی و یا تدریس نادرست، در نهان کودکان به درستی قرار نمی گیرد. همین امر در سال های بعدی که کودک با مباحث دشوار تر رو به رو می گردد، به حالت تنفر بروز کرده و دانش آموز را از خواندن و یا تلاش برای یادگیری مجدد باز می دارد. در اینجاست که اهمیت تدریس خصوصی ریاضی مطرح می گردد. تدریسی که در کنار نظام آموزشی خشک و بی روح آموزش و پرورش به کمک دانش آموزان آمده تا آن ها را بار دیگر با مفاهیم زیبای ریاضی آشتی دهد. اما چه عاملی باعث می شود که دانش آموزان به سوی تدریس خصوصی ریاضی روی آورند؟

    مزایای تدریس خصوصی ریاضی در مقایسه با مدرسه
    معلم خصوصی ریاضی چه کمکی به کسب رتبه بهتر در کنکور می کند؟
    نقش معلم خصوصی ریاضی در یادگیری دانش آموزان
    تدریس خصوصی ریاضی و نقش آن در کشف استعداد های دانش آموزان
    فواید بهره مندی از تدریس خصوصی ریاضی کنکور
    نقش تدریس ریاضی کنکور تجربی در موفقیت دانش آموزان
    نقش تدریس خصوصی کنکور ریاضی در قبولی دانش آموزان
    فواید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی انسانی
    تدریس خصوصی ریاضی هنر چگونه به این دانش آموزان کمک می کند؟
    تدریس خصوصی ریاضی فنی حرفه ای، شرط اصلی موفقیت در کنکور
    در مدارس ایران متاسفانه نیروی ماهر برای تدریس وجود ندارد. اندک مدارسی یافت می شود که دارای دبیرانی خلاق و با حوصله می باشند. از طرفی این مدارس دارای ظرفیت محدود بوده و یا در مراکز استان ها واقع شده اند. با این روند، آموزش یکسان در شرایط برابر برای همه وجود نداشته و افراد در رقابت امتحانات و یا کنکور، هم سطح نیستند. به همین منظور باید از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس استفاده نمود، تا بتوان با دانش آموزانی که در مدارس تراز اول کشور و در شهر های بزرگی مانند تهران، اصفهان، شیراز و… مشغول به تحصیل هستند رقابت کرد.

    وجود تعداد بیش از ۲۰ نفر دانش آموز در یک کلاس، سبب می گردد، که دبیران وقت کافی برای تدریس ریاضی نداشته باشند. از این رو سوالات برخی از دانش آموزان و ایرادات آن ها برای همیشه ناگفته و حل نشده باقی می ماند. این امر سبب می شود که دانش آموزان نیاز به تدریس خصوصی ریاضی داشته و یادگیری مجدد آن در خانه و یا آموزشگاه های رسمی بپردازند.

     

    مزایایی تدریس خصوصی ریاضی در مقایسه با مدرسه

    متاسفانه این دو تنها دلایل استفاده از تدریس خصوصی ریاضی نمی باشد. علت اصلی این امر شاید این باشد، که روش تدریس معلمان با آنچه در کنکور به آن نیاز می باشد، متفاوت است. ریاضی در مدارس به صورت تشریحی تدریس می گردد در صورتی که در کنکور نیاز به سطح بالایی از مهارت تست زنی، در کمترین زمان ممکن است. این نیاز دانش آموزان را به سوی استفاده از تدریس خصوصی ریاضی سوق می دهد. جایی که خبری از شلوغی های کلاس درس در مدرسه نبوده و دانش آموز می تواند با ذهنی باز به یادگیری روش های جدید تست زنی و مفاهیم بپردازد.

    مزایایی تدریس خصوصی ریاضی در مقایسه با مدرسه

    شرکت در جلسات تدریس خصوصی ریاضی دارای مزایایی است که نبود آن ها در مدارس، دانش آموزان را از یادگیری بهتر این درس باز می دارد. وجود حواس پرتی های دائم در کلاس، نداشتن وقت کافی برای یاد دادن تمامی نکات لازم، عدم تسلط معلم به مبحث در حال تدریس، عدم برقراری ارتباط درست معلم با دانش آموزان، عدم فهم و درک مناسب دانش آموزان از مطلب مورد نظر و… همه و همه دانش آموزان را به سوی تدریس خصوصی ریاضی سوق می دهد.

     

    مزایایی تدریس خصوصی ریاضی در مقایسه با مدرسه

    از جمله مزایایی تدریس خصوصی ریاضی در واقع آشتی دادن دانش آموز با مباحث شیرین ریاضی است. بسیاری از دانش آموزان به دلیل احساس سرکوب شده و ناخوشایند خود در مورد ریاضی، رغبتی به مطالعه و تمرین آن ندارند. همین امر در سال های متمادی گسترده تر شده و باعث افت تحصیلی دانش آموزان در این درس و سایر دروس خواهد شد. در حقیقت می توان استفاده از دبیران با استعدادی که ریاضی را به روشی قابل فهم انتقال می دهند، یکی از مزایایی تدریس خصوصی ریاضی برشمرد. دبیرانی که به روش های گوناگون مفاهیم را برای دانش آموزان حلاجی کرده و ابرهای سیاه ذهنی شان را به روز های آفتابی تبدیل می کنند. استفاده از تدریس خصوصی ریاضی نگرش دانش آموزان را درباره این درس تغییر می دهد و از آن ها شخصی دیگر می سازد که توانسته است با یکی از ناملایمت های ذهنی خود کنار آید.

     

    معلم خصوصی ریاضی چه کمکی به کسب رتبه بهتر در کنکور می کند؟

    بزرگترین رقابت دانش آموزان در طول ۱۲ سال تحصیل در نظام آموزشی ایران، کنکور می باشد. رقابتی که در آن شاید به ظاهر همه یکسان باشند، اما در باطن امر این چنین نیست. مسلما دانش آموزانی که در مدارس سطح یک تحصیل کرده اند و پایه یادگیری خود را با استفاده از تدریس خصوصی ریاضی بهبود بخشیده اند، با دانش آموزانی که در یکی از شهرستان های دور افتاده ایران مشغول به تحصیل بوده اند، یکی نیست. این نوع تبعیض باعث می گردد، که دانش آموزان دسته اول شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابت و داشتن آینده ای درخشان داشته باشند. به قطعیت می توان گفت که بسیاری از رتبه های اول کنکور تنها به یادگیری در مدارس اکتفا نکرده اند و در همان سال هایی که به تحصیل می پرداختند، توسط اساتید دیگری در حال گذراندن آموزش های تخصصی بوده اند. تدریس خصوصی ریاضی می تواند تاثیر چشمگیری در رتبه این دانش آموزان داشته باشد. زیرا که در هر رشته ای که باشید، ریاضی جز دروس تخصصی و یکی از مهارت های لازم برای ورود به بازار کار آینده است. به این ترتیب به این قضیه تنها از دید یک دانش آموز نگاه نکنید. زیرا کسب رتبه مناسب در کنکور مساوی است با فرصت های بیشتر و بهتر برای کار در آینده.

     

    نقش معلم خصوصی ریاضی در یادگیری دانش آموزان

    معلم خصوصی ریاضی چه کمکی به کسب رتبه بهتر در کنکور می کند؟

    معلمان در تدریس خصوصی ریاضی، دارای زمان بیشتری برای آموزش می باشد. آن ها می تواند در این زمان اضافی، به حل مثال های بیشتر، استفاده از روش های شماتیک، آموزش حل کردن تست و آشنایی بیشتر دانش آموز با علم ریاضی بپردازند. بسیار محتمل است که به دلایل گوناگون دانش آموزان بر سر کلاس درس تمرکز نداشته باشند. این در حالی است که توجه کامل معلم خصوصی ریاضی مانع این امر می شود. در این حالت بین دانش آموز و معلم وی رابطه ای صمیمانه برقرار می شود و دانش آموز از پرسیدن مسائل حل نشده در ذهنش خجالت نخواهد کشید. او خوب می داند که در آموزش خصوصی ریاضی دیگر تنها خود و معلمش حضور دارند و پرسیدن سوالات گوناگون با قضاوت سایر همکلاسیانش همراه نیست. در حقیقت این خجالت کشیدن نوعی آفت یادگیری در مدارس محسوب می گردد، که ریشه روانشناختی دارد. خوشبختانه می توان این ضایعه تحصیلی را از طریق بهره گیری از معلم خصوصی ریاضی از بین برد. برای دانش آموزانی که دارای پایه ریاضی بسیار ضعیف هستند، حضور بر سر کلاس های درس ریاضی مانند یک کابوس است. زیرا که آن ها مدام در حالتی از ترس و اضطراب به سر می برند که مبدا معلم از آن ها سوالی بپرسد و یا اینکه بخواهد تکالیفشان را ببیند. همین حالت روحی، مانعی برای یادگیری مطالب جدید است. این اضطراب کم کم به شکل کمبود اعتماد به نفس در دانش آموز ظاهر می شود و او را از پرسیدن هر سوالی باز می دارد. در این مرحله باید دانش آموز زیر نظر معلم خصوصی ریاضی تعلیم ببیند. تدریس خصوصی ریاضی می تواند دانش آموز را در کمترین زمان ممکن به بالاترین سطح از آموزش منتقل کند. علاوه بر این حل مسائل توسط دانش آموز، به او اعتماد به نفس از دست رفته اش را باز می گرداند و این گونه می تواند به راحتی بر سر کلاس درس حضور یابد.

     

    تدریس خصوصی ریاضی و نقش آن در کشف استعداد های دانش آموزان

    ریاضی از جمله دروسی است که بر اثر کج فهمی و یا عدم درک درست، باید بازآموزی شود. این کار باید توسط دبیران خبره و به صورت تدریس خصوصی ریاضی صورت گیرد. این دبیران با پرسیدن چند سوال، به تعیین سطح دانش آموز پرداخته و در صورت لزوم می توانند آموزش ها را از پایه شروع نمایند. زمان برای تدریس خصوصی ریاضی بی اهمیت است. زیرا دبیر می تواند آنچه به صلاح دانش آموز است را به جای یک جلسه، در چندین جلسه برگزار کند. در آموزش های خصوص کیفیت یادگیری مهم است، نه کمیت آن. معلم در این کلاس ها همواره می کوشد تا به نهانگاه دانش آموز نفوذ کند و موانع ذهنی او را که مانع یادگیری وی می شود، از بین ببرد.

    تدریس خصوصی ریاضی لازمه رشد دانش آموزان می باشد. این جمله برای هر دانش آموزی تعمیم می یابد. زیرا که بهترین دانش آموزان نیز نمی توانند تمامی مسائل و راه حل ها را فقط با حضور در مدرسه آموزش ببیند. در مدارس آموزش ها به صورت عام داده می شود. از این رو نمی تواند استعداد دانش آموزان باهوش و نخبه را شکوفا نمود. این دانش آموزان نیاز به حمایت و آموزش هایی فراتر از مدرسه داشته، تا بتوانند از تمام ظرفیت ذهنی خود استفاده نمایند. آموزش ها فرا درسی، مازاد و حل تمرین های گوناگون آن ها را با چهره جدیدی از ریاضی آشنا می نماید.

    در حقیقت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، مانند بهشتی برای دانش آموزان با استعداد است. آن ها می توانند بدون هیچ مانعی به پرسش های بسیار خود در زمینه درسی پرداخته و حالت های مختلف یک مسئله را مورد بررسی قرار دهند. در واقع این کلاس ها نوعی استعداد یابی و شناخت دانش آموز نسبت به یادگیری راه حل ها می باشد. او می تواند بدون هر گونه مزاحمتی برای سایر دانش آموزان، به ذهن کنجکاو خود پاسخ دهد.

     

    فواید بهره مندی از تدریس خصوصی ریاضی کنکور

    کنکور بزرگترین رقابت دانش آموزان در دوران تحصیل آن ها می باشد. بسیاری از دانش آموزان یا در حین تحصیل در مدرسه و یا بعد از یک شکست در کنکور، به فکر استفاده از تدریس خصوصی ریاضی کنکور می افتند. مثلا اگر پرسیده شود که کدام حالت بهتر است، پاسخ شرکت در کلاس خصوصی ریاضی همزمان با مدرسه توصیه می شود. دلیل این امر نیز یادگیری عمیق تر مطالب، حل تمرین های مازاد، برخورداری از پایه ای قوی تر برای سال های بعدی، آمادگی بیشتر برای کنکور، قرار گیری در فضای رقابتی کنکور و… می باشد.

    فواید بهره مندی از تدریس خصوصی ریاضی کنکور

    تدریس خصوصی ریاضی کنکور اغلب به صورت حل مسائل به روش تستی می باشد. زیرا استفاده از راه حل های تشریحی سود چندانی برای دانش آموزان ندارد. این امر برای دانش آموزانی که به تازگی با تست زدن آشنا شده اند بسیار ضرورت دارد. زیرا که حل تست ها، آن هم به روش های تشریحی، زمان بیشتری از دانش آموزان را تلف کرده و آن ها را از تست زدن ناامید می کند. این امر در طولانی مدت مانند یک مانع ذهنی عمل کرده و ضربه سنگینی به دانش آموزان وارد می کند. بهره گیری از تدریس خصوصی ریاضی کنکور، در واقع آشتی دادن و برقراری یک پیوند میان دانش آموزان و یا درس می باشد. اساتید و معلمانی که به صورت خصوصی ریاضی کنکور را تدریس می کنند، از بهترین روش ها و متد های آموزشی برای یاددهی مطالب بهره می گیرند. آن ها با استفاده از کتاب های تست و تجاربی که حاصل بررسی های عمیق سوالات کنکور می باشد، دانش آموزان را به روش درست آموزش می دهند.

     

    نقش تدریس ریاضی کنکور تجربی در موفقیت دانش آموزان

    کنکور تجربی، پر رقابت ترین کنکور در میان تمامی رشته ها می باشد. متاسفانه این امر سبب می شود که دانش آموزان از سطح استرس بالایی برای این امتحان بزرگ برخوردار باشند. از این رو بهره گیری از دانشی فراتر از سایر دانش آموزان، می تواند شما را چند مرحله از سایر دانش آموزان ارتقا بخشد. علاوه بر این، شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی کنکور تجربی، همزمان با برگزاری مدارس می تواند زمان بیشتری در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا بتوانند با مسائل تکمیلی بیشتری آشنا شوند.

     

    نقش تدریس خصوصی کنکور ریاضی در قبولی دانش آموزان

    ریاضی جز علومی محسوب می شود که برای یادگیری آن نیاز به صرف زمان زیادی است. از این رو نمی توان یک ساله به تمامی مسائل موجود در منابع کنکور فائق آمد. از این رو بهتر است گام به گام به پیش رفته و مسائل مهم و پایه ای ریاضی را با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی، فرا گیرید. در بین تمامی مباحث کنکور تجربی نظام قدیم، بخش هایی مانند تابع، احتمال، هندسه مختصاتی و… از سایر بخش ها سوال خیز تر می باشند. اما برای نظام جدید چگونه است؟ در نظام آموزشی جدید که از مقطع ششم راهنمایی آغاز می شود، دانش آموزان با روش تدریسی متفاوت آشنا می شوند. در حقیقت ماهیت مطالب یکی است، اما این پیش نیاز و هم نیاز در دروس است، که باعث حذف و یا جا به جایی برخی از سرفصل ها شده است. متاسفانه به دلیل تغییر نظام آموزشی و هماهنگ نبودن همه دبیران با روش های تدریس جدید، دانش آموزان اغلب با ابهاماتی مواجه هستند. ابهاماتی که تنها با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی امکان پذیر است. ریاضی برای رشته تجربی از ضریب حقیقی ۴ برخوردار است، که همین امر آن را به یکی از مهمترین دروس تخصصی مبدل می نمایند. از طرفی به دلیل آنکه داشتن پایه ریاضی قوی برای حل کردن برخی از مسائل فیزیک مهم است، باید آن مباحث را به بهترین شکل فرا گرفت.

     

    نقش تدریس خصوصی کنکور ریاضی در قبولی دانش آموزان

    منابع کنکور تجربی از پایه دهم آغاز می شوند. اما مسلما تنها این پایه نیست که برای کنکور مهم است، بلکه برای یادگیری عمیق تر مطالب، باید دانش آموز سطح مطالعاتی خوبی در دوران راهنمای کسب کرده باشد. این مورد برای دانش آموزان بسیار پر اهمیت است. اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری خانواده ها و عدم تمایل دانش آموزان به مسائل پایه ای، آن ها با همان ضعف آموزشی به مقطع بالاتر وارد می شوند. همین امر در سال های آینده، دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده و آن ها را نیازمند شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی کنکور تجربی می کند. شرکت در این کلاس های خصوصی همراه با صرف زمان اضافی همراه است. هرچه پایه علمی دانش آموز ضعیف تر باشد، دبیر مجبور است که مسائل پایه ای تر را برای آموزش شروع کند. همین امر زمان او را برای آمادگی در کنکور، هدر می دهد.

     

    فواید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی انسانی

    ریاضی رشته انسانی، یکی از دروس تخصصی این رشته با ضریب ۲ است. در این کتاب سعی شده است که از ساده ترین و کاربردی ترین مسائل استفاده شود. اما متاسفانه عدم علاقه برخی از دانش آموزان برای یادگیری این درس، آن ها را از خواندن و تمرین آن باز می دارد. به این منظور تدریس خصوصی ریاضی انسانی توصیه می گردد تا بتوان تراز دروس را بالاتر برده و دانش آموزان بتوانند با کسب رتبه کمتری، در کنکور قبول شوند. مسلما تنها یادگیری ریاضی انسانی نمی تواند تضمینی برای قبولی باشد. اما استفاده از تمرینات مناسب و روش های تست زنی که در تدریس خصوصی ریاضی انسانی در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود، آن ها را در مسیر موفقیت قرار می دهد.

     

    فواید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی انسانی

    کتاب درسی ریاضی انسانی دارای ۳۲ مبحث می باشد که می توان عنوان نمود مباحث مربوط به معادله درجه ۲، احتمال و مدل سازی جز پر تکرار ترین بخش ها در کنکور بوده اند. این دروس خود دارای پیش نیاز هایی می باشند که بدون یادگیری آن ها، دانش آموزان قادر به فهم این مطالب نیستند. به همین منظور استفاده از تدریس خصوصی ریاضی انسانی به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا بتوانند نقاط ضعف خود را تقویت کرده و در رقابت کنکور موفق تر باشند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی هنر چگونه به این دانش آموزان کمک می کند؟

    هنر از جمله رشته هایی است که برخلاف تصور عامه از سطح بالایی از ریاضی و فیزیک برخوردار است. این درس پیرامون مباحث گوناگون تدریس می شود که می توان گفت مبحث هندسه از مهمترین آن ها است. آشنایی با هندسه اشکال گوناگون، یکی از مهمترین بخش های یادگیری رشته هنر است. از این رو اشکال بسیاری در عالم طبیعت وجود دارند که نیازمند دقت و به دست آوردن محیط، مساحت و شکل آن ها هستیم. همین گستردگی باعث پیچیدگی مطالب می گردد. به همین دلیل استفاده از تدریس خصوصی ریاضی هنر برای حل مسائل گوناگون بسیار مهم است. مخصوصا اگر دانش آموزان قصد ادامه تحصیل داشته باشند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی هنر چگونه به این دانش آموزان کمک می کند؟

    تدریس خصوصی ریاضی رشته هنر، بر عکس سایر دروس نیاز به زمان زیادی ندارد، بلکه با یک سال شرکت در کلاس های کنکور، می توان به تمامی مطالب تسلط یافت. اما آنچه مهم تر از یادگیری است، میزان تمرین کردن می باشد. تمرین کردن حالت های متفاوت یک مسئله و سرعت پاسخگویی به آن. از آنجایی که شرط اصلی شرکت در رشته هنر، استعداد ذاتی افراد می باشد، شاید خیلی از دانش آموزان با این نکته آشنا نباشند و یا حتی اطلاع نداشته باشند که درس ریاضی رشته هنر، به این گستردگی ارائه می شود. مباحث مانند معادلات درجه یک و دو، اعداد گویا، هندسه مثلث و… از جمله مباحث پر تکرار در چند سال اخیر در کنکور می باشند. تمرین در مورد این مسائل نیاز به زمان و استفاده از تدریس خصوصی ریاضی دارد. زیرا کتاب های کمکی در این زمینه بسیار کم بوده و دانش آموزان توان رقابتی با کسانی که از منابعی غیر از مدرسه استفاده می کنند را ندارند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی فنی حرفه ای، شرط اصلی موفقیت در کنکور

    یکی از شاخه های پر کاربرد برای بازار کار در جامعه، انواع رشته های موجود در زیر شاخه فنی حرفه ای می باشد. در این زیر شاخه تنوع بسیاری در رشته های درسی وجود داشته، که از معماری تا تکنسین برق و… متغیر است. در این رشته هر کدام از گرایش ها دارای شرایط درسی مربوط به خود بوده که باید مورد بررسی قرار گیرند. دروسی مانند برق دارای پایه فیزیک قوی و گسترده می باشد. در صورتی که رشته های مانند موسیقی، صنایع دستی و.. از بهره کمتری برخوردار می باشند. از این رو استفاده از تدریس خصوصی ریاضی برای رشته هایی که دارای دروس تخصصی با ضریب بالا از ریاضی و فیزیک می باشند، لازم و ضروری است. این رشته ها برای قبولی در دانشگاه نیازمند سطح بالایی از مهارت در حل کردن مسائل می باشند. زیرا که تنها دروس ریاضی و فیزیک را به عنوان علومی تئوری مطالعه نخواهند کرد، بلکه در عمل برای ارائه کاری با کیفیت تر نیاز دارند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی فنی حرفه ای، شرط اصلی موفقیت در کنکور

    تدریس خصوصی ریاضی فنی حرفه ای، برای برخی از گرایش های این رشته مانند الکترونیک، نقشه کشی، کامپیوتر و… همانند برگ برنده ای در کنکور است. این کار آن ها را به دید باز تری نسبت به تست زدن و شرکت در کنکور تشویق می نماید. تدریس خصوصی ریاضی کنکور برای این رشته ها، تنها به این درس ختم نمی شود، بلکه پایه ای برای یادگیری فیزیک نیز می باشد. حل مسائل پیچیده مشتق و یا تابع، راهی برای درک صحیح فیزیک است.

     

    نحوه تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم برای قبولی در کنکور

    مقطع دوازدهم از نظام جدید، پر از چالش هایی برای یادگیری و آموزش است. از طرفی جدید بودن این پایه باعث می گردد که مدت زمانی به طول بیانجامد تا کتاب های آموزشی مناسب تدوین و چاپ شوند و از طرف دیگر، نداشتن تجربه کافی در زمینه سوالات پر تکرار در کنکور باعث سردرگمی دانش آموزان شده است. از این رو با فرض بر این که تمامی بخش های کتاب دوازدهم مهم است، باید تمامی این مباحث مطالعه شوند. به همین دلیل هم اکنون تنها منبعی که می توان از آن به عنوان برگ برنده در کنکور یاد کرد، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی است. جایی که در آن اساتید با صبر و حوصله به آموزش تک تک مطالب درسی پرداخته و آن ها را با دانش آموزان بی تجربه ای که هنوز نمی دانند چگونه تست حل کنند، در میان می گذارند.

     

    نحوه تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم برای قبولی در کنکور

    تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم لازم و ضروری است. زیرا دبیران دبیرستان ها، به دلیل عادت کردن به روش های تدریس پیشین خود، قادر نیستند به خوبی به تفهیم مطالب بپردازند. این در صورتی است، اساتیدی که به شکل تدریس خصوصی ریاضی می پردازند، به دلیل مراجعات بسیار برای آمادگی در کنکور، مدام سطح آموزشی خود را به روز می کنند. آن ها در مواجه با مطالب جدید، به جست و جوی راه حل های جدید می گردند تا بتوانند به شیوه ای راحت تر آن را به دانش آموزان آموزش دهند. این در حالی است که معلمان آموزش و پرورش اصراری برای یادگیری تمامی دانش آموزان ندارند. زیرا این اعتبار آن ها نیست که برایشان کسب درآمد می کند. از این رو ضرورتی برای ارتقای دانش خود نمی بینند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، راهی برای یافتن فرصت بیشتر برای موفقیت در کنکور

    پایه یازدهم دومین مقطع از نظام آموزشی جدید می باشد، که شامل ۴ سرفصل برای رشته تجربی، سه سرفصل برای رشته انسانی، ۴ سرفصل جبر و احتمال، ۵ فصل حسابان و ۴ فصل هندسه برای رشته ریاضی می باشد. از لحاظ بار علمی، می توان این مقطع را به یکی از مهمترین پایه های دوران تحصیلی برای دانش آموزان در نظر گرفت. همچنین مطابق با سرفصل های مدون شده برای کنکور که توسط سازمان سنجش منتشر شده است، ریاضی مقطع یازدهم یکی از سوال خیز ترین کتب در این پایه می باشد. از این رو در صورت عدم یادگیری در هر یک از سرفصل ها رشته های گروه نظری، این دانش آموزان متحمل ضرر بسیاری در کنکور می شوند. به همین منظور به طروق مختلف، اعم از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم، باید دانش آموزان این درس خود را تقویت نمایند. تدریس خصوصی ریاضی در این مقطع بستگی به سطح علمی دانش آموزان دارد. اگر دانش آموزی دارای سطح یادگیری خوبی در مدرسه باشد، بهتر است که کلاس های تست و آموزش های تکمیلی را از نیمه دوم سال که حجم دروس مدرسه کمتر می شود، شروع کند. اما اگر دانش آموزان نتوانند آنچه را که لازم است، توسط دبیران در مدرسه بیاموزند، مجبور به استفاده از تدریس خصوصی ریاضی می شوند. در این حالت باید همزمان با مدرسه از اساتید دیگر نیز استفاده شود.

     

    تدریس خصوصی ریاضی یازدهم، راهی برای یافتن فرصت بیشتر برای موفقیت در کنکور

    خوشبختانه سرفصل های ارائه شده در هر سه رشته در پایه یازدهم، بسیار ملموس می باشند. تابع، حد و پیوستگی، مشتق، احتمال، مثلثات و… از جمله این سرفصل ها بوده که برای یادگیری آن ها نیاز به تمرین های گوناگون و متنوع می باشد. آنچه که ممکن است دانش آموزان را در این مقطع با مشکل مواجه کند، وجود راه حل های گوناگون برای رسیدن به جواب می باشد. این امر مخصوصا برای رشته های انسانی و تجربی که ریاضی را به گستردگی رشته های ریاضی فیزیک مطالعه نمی کنند، مهم تر می باشد. از این رو استفاده از تدریس خصوصی ریاضی برای این دسته از دانش آموزان اکیدا توصیه می شود، تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب نمایند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی دهم یکی از مهمترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور

    پایه دهم به عنوان پایه دبیرستان و آغاز یک شروع نو برای گرفتن دیپلم تخصصی می باشد. پراکندگی مطالب علمی و وارد شدن به مجموعه مجزای از کتاب ها، می تواند دانش آموزان را دچار استرس کرده و آن ها را از درس خواندن زده کند. از این استفاده از تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس در این مقطع کامل طبیعی و گاهی نیز ضروری است. بر خلاف ریاضی یازدهم که یادگیری آن برای رشته تجربی و انسانی از طریق تدریس خصوصی ریاضی توصیه می شد، در مقطع دهم این توصیه برای دانش آموزان رشته ریاضی توصیه می شود.

     

    تدریس خصوصی ریاضی دهم یکی از مهمترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور

    دلیل این امر نیز نیاز به پایه علمی قوی برای این رشته در سال های آینده است. البته این درجه از اهمیت برای رشته های تجربی و انسانی نیز وجود دارد، اما به دلیل ضریب کم این درس در میان سایر دروس اختصاصی در رشته تجربی و انسانی، می تواند در صورت نیاز مبرم در حین سال تحصیلی از تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده. در غیر این صورت بهتر است که از تابستان مقطع دهم شروع کلاس های تدریس خصوصی ریاضی را آغاز کنید و با کمک این کلاس ها، با مهارت تست زنی آشنا شویم.

     

    انتخاب رشته تحصیلی، مهمترین عامل برای استفاده از تدریس خصوصی ریاضی نهم

    یکی از سرنوشت ساز ترین مقاطع دوران تحصیل برای دانش آموزان نظام جدید، مقطع نهم می باشد. در این مقطع بر اساس نمرات کسب شده در امتحانات ترم اول و ترم دوم، دانش آموزان باید رشته تحصیلی خود را انتخاب کنند. معمولا انتخاب رشته بر اساس دروس اصلی ریاضی، علوم، ادبیات و عربی صورت می گیرد. کسب نمره بیشتر در هر یک از این دروس، مساوی با احتمال موفقیت در یکی از رشته های نظری. اما به غیر از رشته نظری، دو رشته کار و دانش و فنی و حرفه ای نیز وجود داشته که دانش آموزان بر اساس علایق خود، به ادامه تحصیل در آن ها می پردازند.

     

    انتخاب رشته تحصیلی، مهمترین عامل برای استفاده از تدریس خصوصی ریاضی نهم

    یکی از دروس اصلی و مهم برای هر سه شاخه نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش، ریاضی است. برخورداری از مهارت کافی در این درس، دانش آموزان را به قبولی در رشته های این شاخه ها، موفق تر می کند. از این رو هر گونه نقص در سیستم آموزشی مقطع دهم، مساوی با از دست دادن فرصت برای آینده تحصیلی دانش آموزان است. به همین منظور استفاده از تدریس خصوصی ریاضی نهم، راهی برای انتخابی گسترده تر می باشد. تدریس خصوصی ریاضی نهم، شامل ۹ سرفصل بسیار مهم می باشد که هر کدام از آن ها، در دبیرستان تعمیم یافته و به صورت پیشرفته تری مورد مطالعه قرار می گیرند. همچنین برخی از این مباحث به عنوان پیش نیاز برای یادگیری برخی از سرفصل های آینده مانند مشتق و حد و پیوستگی، لازم می باشند.

    بهره گیری از تدریس خصوصی ریاضی هشتم، گامی برای موفقیت در آینده

    10 فصل کتاب ریاضی هشتم، دارای تنوع بسیاری می باشند. این فصل ها آنچنان متنوع هستند که می توان تصور نمود، چندین کتاب تخصصی را در قالب یک کتاب به دانش آموزان ارائه داده اند. شاید این امر یک نوع نقص در سیستم آموزشی باشد. زیرا دانش آموزان میان هندسه، جبر، احتمال، توان و… هیچ ارتباطی نمی یابند. علاوه بر این نا آشنا بودن آن ها با سرفصل های دروس آینده شان، آن ها را در مسیری تاریک قرار می دهد. بسیاری از دانش آموزان درک نمی کنند چرا باید این سرفصل های بی ربط را بخوانند. اکثر آن ها تنها به کسب نمره ای بالا در امتحانات پایان ترم بسنده می کنند. اما تنها عده کمی از این دانش آموزان با بهره گیری از تدریس خصوصی ریاضی هشتم به درک عمیق تر مطالب می پردازند.

     

    بهره گیری از تدریس خصوصی ریاضی هشتم، گامی برای موفقیت در آینده

    تدریس خصوصی ریاضی برای دانش آموزان مقطع هشتم، مانند فانوسی در تاریکی می باشد. آشنا شدن آن ها با اهمیت سرفصل های مورد مطالعه رمز موفقیت دانش آموزان در این مقطع است. اما متاسفانه این تصور می شود که تنها دانش آموزان ضعیف از تدریس خصوصی ریاضی بهره می گیرند، در صورتی که دانش آموزان هدفمند، بیش از سایر دانش آموزان، برای تسلط بر مطالب مشتاق می باشند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی هفتم فرصتی برای داشتن پایه ای قوی

    سرفصل های کتاب ریاضی در مقطع هفتم، با کتاب ریاضی پایه هشتم همخوانی دارد. در واقع ریاضی پایه هفتم، پیش نیاز علمی برای مقطع هشتم است. از این رو عدم یادگیری ریاضی در این مقطع، می تواند با باعث ضعف در سال های بعد شود. بنابراین شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، امری اجتناب ناپذیر است.در مقطع هفتم دانش آموزان با مفاهیم پایه و تخصصی حل مسئله و گستردگی مباحث در ریاضی آشنا می شوند. آن ها برای اولین مهارت خود را در درک ریاضی مورد آزمایش قرار می دهند. از این رو هر گونه نقص در سیستم آموزشی مدارس، می تواند به شناخت لطمه وارد کرده و دانش آموزان را در مسیر اشتباه آموزشی قرار دهد. بدین منظور، برای جلوگیری از این ضایعه، خانواده دانش آموزان باید دقت لازم را در برخورد دانش آموزان با درس ریاضی بسنجند، تا در صورت نیاز، از تدریس خصوصی ریاضی هفتم برای جبران این نقص استفاده کنند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی ششم و نقش آن در آینده دانش آموزان

    شاد به نظر برسد که تصمیم گیری در مورد آینده دانش آموزان از مقطع ششم کار عجولانه ای باشد. اما یک معلم تیز بین خوب می داند که دانش آموزان در چه زمینه ای استعداد دارند. در واقع معلمان ریاضی با شناختی که در مورد مهارت حل مسئله دانش آموزان دارند، می توانند حدس بزنند که این دانش آموز از قوه فکر و استدلال برای حل مسئله استفاده کرده است و یا اینکه از راه حل های تعیین شده. متاسفانه در میان شلوغی کلاس های درس، شناخت این استعداد ها کار چندان ساده ای نیست. از همین رو استفاده از تدریس خصوصی ریاضی مقطع ششم، می تواند در آینده دانش آموزان با استعداد بسیار موثر باشد. پس تدریس خصوصی ریاضی ششم را بسیار جدی بگیرید. چرا که پلی هست میان دوران ابتدایی و راهنمایی.

     

    اهمیت تدریس خصوصی ریاضی پنجم برای شرکت در آزمون استعداد درخشان

    ریاضی پنجم، یکی از مهمترین درس های این مقطع می باشد. در واقع اهمیت این درس برای شرکت در آزمون استعداد درخشان که در پایان سال برگزار می شود، مهم است. این کتاب شامل هفت فصل بوده که دقیقا با سرفصل های ارائه شده در مقطع ششم مطابقت دارد. از این رو یادگیری مطالب در مقطع پنجم، لازمه موفقیت در سال آینده دانش آموزان است. اما همانطور که ذکر شد، آزمون استعداد درخشان، اهمیت مقطع پنجم را چندین برابر می کند و از آن جایی که دانش آموزان به راه حل های تستی آشنایی کافی را ندارند، باید از تدریس خصوصی ریاضی برای آموزش این دانش آموزان استفاده کرد.

     

    اهمیت تدریس خصوصی ریاضی پنجم برای شرکت در آزمون استعداد درخشان

    در حقیقت برای هر دانش آموزشی که می خواهد چند سال آینده خود را در مدارس نمونه و تیزهوشان کشور بگذراند، رفتن به کلاس هایی تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان الزامی است. زیرا که این درس یکی از تعیین کننده ترین مباحث در نمره آزمون است. از طرفی کتاب های تست گوناگون دانش آموزان را دچار سردرگمی کرده و آن ها را نیازمند به یک راهنمای آگاه در این زمینه می کند. از آنجایی که معلمان مدارس فرصت آموزش های تخصصی و فرا درسی را ندارند. دانش آموزان باید از تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بیشتر استفاده نمایند.

     

    تدریس خصوصی ریاضی چهارم و نقش آن در یادگیری پایه پنجم ابتدایی

    ساختار نظام آموزشی ایران به گونه ای است که، در ۵ سال مقطع ابتدایی، بر یادگیری مفاهیم پایه و اساسی در علم ریاضی پرداخته می شود. در این سال ها دانش آموزان با مفاهیم کسر، ضرب و تقسیم های مختلف، احتمال، هندسه و… آشنا می گردند. با این تفاوت که هر سال مبحث ارائه شده گسترده تر شده و نوع پیشرفته آن مورد تدریس واقع می شود. به همین منظور باید از تدریس خصوصی ریاضی استفاده گردد تا اینکه دانش آموزان بتوانند از روش های جدید برای یادگیری این مفاهیم بهره گیرند. دقت داشته باشید هر گونه برخورد نادرست معلم و یا عدم تسلط وی بر مسائل آموزشی، باعث دلزدگی دانش آموز در درس ریاضی می گردد. در صورت مواجه شدن با چنین ضایعه ای، والدین دانش آموز باید حتما از یک معلم دیگر برای تدریس خصوصی ریاضی استفاده نمایند.

    چرا لازم است از تدریس خصوصی ریاضی سوم برای دانش آموزان استفاده شود؟

    بسیار مشکل است در دورانی که اوج بازی و شلوغی کودکان است، به آن ها اهمیت درس خواندن را گوش زد کرد. در این سن دانش آموزان درک درستی از آینده و یا اهمیت آنچه را که در مدارس فرا می گیرند را نمی دانند. بنابراین این وظیفه والدین و معلمان می باشد که مفاهیم ریاضی مانند ضرب، تقسیم، کسر و… را به صورت شماتیک و گره خورده با دنیایی پیرامون کودک به او آموزش دهند. اما متاسفانه حضور دانش آموزان زیاد در کلاس و نبود ساعات آموزشی کافی برای تدریس ریاضی، معلمان را وادار به آموزش های خشک و دو بعدی تخته می کند. از این رو استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، فرصتی را در اختیار دانش آموز قرار می دهد تا متوجه شود، مسائلی را که در کتاب درسی فرا می گیرد، در دنیایی پیرامونش چه کاربرد هایی دارند.

    چرا لازم است از تدریس خصوصی ریاضی سوم برای دانش آموزان استفاده شود؟

    استفاده از تدریس خصوصی ریاضی برای دانش آموزان، باعث درک بهتر آنچه را که ریاضی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد، می گردد. زیرا با زمانی که اساتید در کلاس های خصوصی در اختیار دارند، می توانند از روش های بازی و ریاضی برای یاد دادن مفاهیم استفاده نمایند.

    تدریس خصوصی ریاضی دوم در کنار بازی کردن

    تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی شاید برای بسیاری از والدین قابل درک نباشد. زیرا آن ها این مقاطع را بسیار آسان می دانند و لزومی نمی بینند که کودکانشان در این کلاس ها شرکت کنند. شاید این باور عامه باشد، که تنها دانش آموزان ضعیف از تدریس خصوصی ریاضی استفاده می کنند. اما تاریخ نشان داده است که اکثر دانشمندان از همان کودکی استعداد هایشان توسط والدینشان کشف شده و توسط اساتید برجسته پرورش یافته است. بنابراین این ذهنیت را از بین ببرید، که از تدریس خصوصی ریاضی، تنها برای کسب نمره استفاده کنید. زیرا در این سن آنچه که اهمیت ندارد، نمره است.در مقطع دوم ابتدایی، دانش آموز کم کم با ریاضی و آنچه را که برای درک این درس نیاز است را فرا می گیرد. هوش او همراه با حل مسائل پرورش یافته و هر چه با مسائل جدید تری آشنا شود، عطش او برای یادگیری نیز بیشتر می شود. آموزش صحیح در این مقطع، آن ها را به دنیای بی انتهایی ریاضی گره می زند. تمامی شور و شوق افراد برای یادگیری ریاضی، از همین آموزش های پایه ای نشات می گیرد. بنابراین با استفاده از تدریس خصوصی ریاضی، چراغ شوق و پیشرفت در علم ریاضی را، در فرزندان خود روشن کنید.

    تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی، پله ی نخست برای دانشمندان بزرگ

    با حضور دانش آموزان در اولین سال تحصیلی زندگیشان، آن ها با مسائل زیادی از جمله ریاضی، علوم و… آشنا می شوند. دروسی که حتی خود نمی دانند چه تاثیری در آینده آن ها دارد. دنیای کودکانه در هفت سالگی، به سختی قبول مسئولیت را می پذیرد. آن ها بیشتر تمایل دارند که با همسالان خود بازی کنند و مدرسه را برای گذراندن وقت با دوستان خود می پندارند. از این رو پاسخ دهی به دروس و امتحانات در این مقطع، تنها به صورت طوطی وار صورت گرفته و خود دانش آموز نمی داند، چرا باید از این راه حل ها برای پاسخ دهی استفاده کند. حتی زرنگ ترین دانش آموزان نیز، تنها با تکرار کردن سوالات بر راه حل ها مسلط می شوند.در حقیقت تنها عده انگشت شماری از کودکان وجود دارند که به تفکر در مسائل ریاضی می پردازند و با فکر راه حل های گوناگونی را برای پاسخ دهی استفاده می نمایند. بدین منظور برای قرار دادن فرزندان و دانش آموزان باهوش در چنین مسیری، باید از تدریس خصوصی ریاضی استفاده شود. تنها یک معلم خلاق می تواند در قالب بازی های کودکانه مسائل ریاضی را در نهان کودک جاودانه کند. تدریس هایی که با روش های پیچیده همراه بوده و تنها از عهده معلمانی زبده بر می آید. حقیقت این است، که سخت ترین آموزش ها، در تمامی دوران تحصیلی یک دانش آموز، مربوط به تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی است. مرحله ای که در آن، معلم به پی ریزی هوش ریاضی کودک می پردازد

    .

    منبع: کاغذ رنگی



    کد امنیتی رفرش

    ورود کاربران


    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

    عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد